Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt det de siste timene.
Tror det er hjertebank hvertfall. Så blir jeg svimmel, får sånn merkelig følelse i kroppen og kastet akkurat opp.
Normalt siden jeg er gravid eller?
Følte meg full når jeg reiste meg isted og gikk til siden istedetfor rett frem..
har mye hjertebank og høy puls, har hatt hjertebank før, men tok virkelig av nå som jeg er gravid. har fått beskjed om at det er helt normalt og vil gå over når lille er kommet ut.
Hmmm, du kan jo prøve å legge deg litt mer ned med beina høyt...så hjelper du til litt på blodpumpa [:)]
Man kan jo kjenne mye rart i kroppen når man er gravid...det tar på å lage et barn! [:)] Jeg kan føle meg litt rar noen ganger når jeg ligger flatt på ryggen, men dette vet jeg er helt normalt!
ikke noe form for angstanfall? jeg ville ringt føden uansett:) men jeg hadde veldig mye doble hjerteslag og hyppig puls. men så hadde jeg også ganske kraftig svangerskapsdepresjon og angst under svangerskapet og legen mente det var derfor..