mener legen at ønh-spes. ikke har snøring på gravide da eller? snodig. jeg fikk penicillin da jeg hadde det, apocillin og amoxicillin. det funka ikke egentlig. slimhinnene dine hovner jo n år du er gravid, så sånne ting som bihulebetennelser kan jo bli skikkelig mye verre da desverre:/ rhinexin skal du vel helst ikke ta når du er gravid?
du kan jo skylle med saltvann, ja. personlig spydde jeg bare til ejg holdt på å svime av hvis jeg gjorde det, men funker det for deg, så kjør på!:) fikk også tips om vannbad, og så bare la snørra renne ut, men litt delte meninger om dette, da det i så fall må være så varmt at bakteriene ikke trives, og kan jo fort bli litt ubehagelig. men hva vet jeg! jeg valgte å la være.
ikke snyt så hardt du bare kan, for da trenger all gugga bare enda lengre opp i systemet ditt, men snyt så hardt det er ..eh...forsvarlig! FØLER MED DEG! trodde nesten hodet mitt skulle falle av da jeg hadde det i svangerskapet. virkelig liiidelse:/ var så redd for å måtte stikke det opp:/ men håper INDERLIG du slipper det og at du blir fort fort frisk! god bedring:)