Gravid og hårfarge

Sunny90

Flørter med forumet
det sies at det kan være litt skummelt å farge håret når man er gravid for hormonene kan gjøre slik at fargen blir annerledes enn planlagt.. noen som har opplevd det?
Eg burde tatt etterveksten :/

Jeg har kun farget hos frisøren, ja hormoner skal visst påvirke men ikke gjort det når jeg har vært hos frisøren, men har sagt i fra hver gang før jeg har vært der. Denne gangen skal jeg ta etterveksten selv hjemme, så spent på det. Men trur hormonene kun skal gjøre at fargene ikke sitter like godt ikke at det blir misfarget eller noe.

Vet du, jeg har jobbet som frisør i over 5 år. Har aldri opplevd at gravide kunder har fått dårlig eller uventet resultat!:) Opplevde ingen forandring på meg selv ved sist graviditet heller.

Men når det er sagt, hvis du tenker å gjøre det hjemme...ja, da vet man aldri hva man ender opp med gravid eller ei:hilarious:

Jeg behandlet ikke håret i hele tatt sist jeg var gravid. Det var tilfeldig.. Blir lenge mellom frisørtimene noen ganger :hilarious: noen måneder etter svangerskapet hadde jeg skikkelig tydelig skille mellom svangerskapshåret og det "nye" håret. Jeg får visst mye mørkere hår når jeg går gravid. Og det er klart det kan påvirke resultatet.. Men tviler på at det påvirker i så stor grad at resultatet blir dårlig :rolleyes:

Var hos frisør alle graviditetene og var forrige uke, har gått bra. :)

Da har jeg vært hos frisør. Veldig fornøyd med resultatet.
Men jeg er sånn "hår er hår. Det vokser ut igjen og hvor ille kan det egentlig bli"

Jeg har vært hos frisøren idag og farget ettervekst.. frisøren opplevde at det tok lengre tid enn vanlig før fargen var «oppnådd» (bleking)

Back
Topp