Gravid og fotball?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har et lite dilemma.. Er veldig glad i å spille fotball, men er en stund siden jeg spilte sist. Nå har det blitt startet opp et damelag som trener to ganger i uka, ikke noe seriøse greier altså :) Jeg har kjempelyst til å bli med, men er litt skeptisk med tanke på at jeg er gravid. Har hørt litt forskjellig, både at man kan holde på frem til uke 12 og at det er helt frarådet gravide.. Er vandt med å trene og ha høy puls, samtidig er jeg ikke supergodt trent :p Synest fotball er en supermotiverende måte å trene på :) Hva ville dere gjort? Blitt med frem til uke 12 eller bare droppa det? Har skikkelig, skikkelig lyst :(
 
Du kan jo trene men du bør kanskje informere dine medspillere on at du er på vei og be de ta hensyn og ikke sette deg som målvakt feks. Du trenger jo heller ikke gå i de verste taklingene. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du kan jo trene men du bør kanskje informere dine medspillere on at du er på vei og be de ta hensyn og ikke sette deg som målvakt feks. Du trenger jo heller ikke gå i de verste taklingene. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Målvakt blir jeg ikke satt til uansett heldigvis :p
 
Helt sikkert ok å spille for gøy! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da drar jeg på meg fotballskona og krysser fingrene for at det går fint for seg :)
 
Back
Topp