Gravid og fly

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Fikk nettopp vite vi er blitt invitert på en ukes ferietur til Gran Canaria i november. Hvis alt går fint vil jeg være rundt uke 30-31. Men jeg syntes det virker litt skremmende å fly så langt og være borte så sent, men jeg vet ikke. Noen med erfaringer?[emoji5]

Det går sikkert fint! Flyselskapene tillater flyturer inntil 2-4 uker før termin. Gran Canaria har også fine private sykehus skulle det være noe :)

Tror det hadde gått helt fint! Flyselskaper har forskjellige regler, men omtrent 2-4 uker før termin er normalt. Når det er 2-4 uker før termin må du ha legeerklæring, da, men det er jo ikke relevant nå :happy7 Hvis noe skal skje er der sykehus. Husk reiseforsikring og helfo-kort for sikkerhets skyld bare!

Ja det er helt sant[emoji5] Å finnes jo reiseforsikring dersom noe skulle skjedd før den tid[emoji5] Tror vi går for en sydentur jeg[emoji1][emoji295]️[emoji267]

Det går nok helt fint, jeg bodde i Spania under forige graviditet frem til uke 32. De har bra sykehus der nede OM noe skulle skjedd, men mest sans går jo alt fint og du får reise frem og tilbake med nurket i magen :Heartpink

Jeg ville også ha reist. :) Og så kjenner du jo på formen når det nærmer seg om du er komfortabel med å reise eller ikke.

Reis på tur og kos deg[emoji847][emoji295]️ Vi skal til GC i august, er passert 20 uker når vi reiser[emoji2] Tenker det er lurt med støttestrømper på flyet og prøve å få bevegd seg litt[emoji4]

Jeg reiste til Japan når jeg var 26 uker sist svangerskap. Da bakte jeg pizza snurre jeg hadde med på flyet, det var et must for de serverte ikke nok mat til gravide meg [emoji23] Og da viste jeg det var noe jeg greide å spise. Var kvalm nesten hele graviditeten den gangen. Støtte strømper var også et must!

Fikk nettopp vite vi er blitt invitert på en ukes ferietur til Gran Canaria i november. Hvis alt går fint vil jeg være rundt uke 30-31. Men jeg syntes det virker litt skremmende å fly så langt og være borte så sent, men jeg vet ikke. Noen med erfaringer?[emoji5]

Det går nok helt fint. Bare å takke ja og bestille. Reiset så sent sist svangerskap og det gikk veldig fint.
Sku egentlig reist til kreta på lørdag, (er i uke 33). Men formen er dårlig, så da fikk jeg legeerklæring på at jeg ikke kunne reise og fikk pengene igjen.

Back
Topp