Gravid og fly.

Åj, masse informasjon her ja :) jeg skal ut å fly på fredag.. Til kreta :) støttestrømper er allerde kjøpt inn :)

Jeg har vært ute og flydd flere ganger allerede i svangerskapet, og skal ut på iaf to turer til. Eneste forhåndsregel jeg tar fra neste tur som er om en uke er støttestrømper/kompresjonsstrømper. Tidligere har jeg ikke tatt noen hensyn, men så er jeg generellt veldig lite stressa på å fly. Man kommer jo alltid ned igjen ;)

Jeg har vært ute og flydd flere ganger allerede i svangerskapet, og skal ut på iaf to turer til. Eneste forhåndsregel jeg tar fra neste tur som er om en uke er støttestrømper/kompresjonsstrømper. Tidligere har jeg ikke tatt noen hensyn, men så er jeg generellt veldig lite stressa på å fly. Man kommer jo alltid ned igjen ;)
hehehe spørsmålet er bare hvor fort? ;P

Skal til Oslo den 20. Med Norvegian og det skal nok gå helt fint :)

skal fly ut å fly i midten a juli.. da er jeg 34uker.. helgetur til london..

Er det etter uke 38 en ikke får lov lengre?

Er det etter uke 38 en ikke får lov lengre?

En dansk venninne av meg fløy hit i anledning bryllupet mitt og hun hadde da fire uker igjen til termin (tror jeg- det var i hvertfall fire uker før fødsel og hun fødte nær termin, mener jeg og huske) og det var siste helgen hun fikk fly;) men det kan jo være andre regler i Danmark ;) tror du må "få lov" av legen og fly når det nærmer seg termin...

Kan godt hende. Bare mener jeg leste noe om at det ikke nødvendigvis var godt nok. At det var opp til flyselskapet. Kan ko også hende det har noe med avstanden å gjøre?

Tror dere barnet kjenner trykket i ørene osv når de ligger inne i magen? Eller suget i magen når vi letter?

Jeg fikk høre at man kan fly utlands til 8 uker før termin og innlands til uke 4.

Det går nok fint :) men hvis du er redd for å fly, så skjønner jeg skepsisen...! Jeg skal til Riga i uke 32...må ha legeattest for å fly da, fordi flyselskapet krever det...! Må bare huske å sjekke opp reiseforsikringen...at den dekker evt helsehjelp...! Har med jordmora mi på turen, så jeg er ikke så bekymret ;)

Det går nok fint :) men hvis du er redd for å fly, så skjønner jeg skepsisen...! Jeg skal til Riga i uke 32...må ha legeattest for å fly da, fordi flyselskapet krever det...! Må bare huske å sjekke opp reiseforsikringen...at den dekker evt helsehjelp...! Har med jordmora mi på turen, så jeg er ikke så bekymret ;)
Hehe, det var lurt og ha med jordmora på turen! hehe :)

Back
Topp