Gravid og feber

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Hei, jeg ligger for øyeblikket rett ut med feber og formen er forferdelig. Men jeg bekymrer meg veldig om hvordan den lille i magen takler min feber, noen som har erfaring med feber og sykdom når man er gravid?

Hei, jeg ligger for øyeblikket rett ut med feber og formen er forferdelig. Men jeg bekymrer meg veldig om hvordan den lille i magen takler min feber, noen som har erfaring med feber og sykdom når man er gravid?

I påska hadde jeg feber, men det var ikke veldig høy feber. Var så usikker så ringte legevakten. De sa at man skulle prøve å holde feber nede nede med febernedsettende og at det da ikke skulle være farlig om det ikke er en alvorlig infeksjon i kroppen som forårsaker feber. Paracet er OK å ta sa de da.

I påska hadde jeg feber, men det var ikke veldig høy feber. Var så usikker så ringte legevakten. De sa at man skulle prøve å holde feber nede nede med febernedsettende og at det da ikke skulle være farlig om det ikke er en alvorlig infeksjon i kroppen som forårsaker feber. Paracet er OK å ta sa de da.
Samme sa de til meg, da jeg var hos legen med virus. Viktigere å holde feberen nede med "trygg" febernedsettende enn å ha feber over lengre tid.

Jeg kjente ekstra mye liv og sterkere spark, legen bare sa det er for at babyen blir "stresset" av min kropp som arbeider med feberen.

Viktig å holde feberen nede :) lå med 41 i feber første trimester. Måtte nærmest leve på Paracet :o legens ordre.

Jess, signerer de andre her. Hold nede feberen så godt du kan! God bedring ❤️

Jess, signerer de andre her. Hold nede feberen så godt du kan! God bedring ❤️
Da knasker jeg på paracet og feberen er nede :) takk så mye :)

Hold feberen nede, lille liker ikke at du har feber og drikk masse!

Back
Topp