Hei, jeg ligger for øyeblikket rett ut med feber og formen er forferdelig. Men jeg bekymrer meg veldig om hvordan den lille i magen takler min feber, noen som har erfaring med feber og sykdom når man er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg ligger for øyeblikket rett ut med feber og formen er forferdelig. Men jeg bekymrer meg veldig om hvordan den lille i magen takler min feber, noen som har erfaring med feber og sykdom når man er gravid?
Samme sa de til meg, da jeg var hos legen med virus. Viktigere å holde feberen nede med "trygg" febernedsettende enn å ha feber over lengre tid.I påska hadde jeg feber, men det var ikke veldig høy feber. Var så usikker så ringte legevakten. De sa at man skulle prøve å holde feber nede nede med febernedsettende og at det da ikke skulle være farlig om det ikke er en alvorlig infeksjon i kroppen som forårsaker feber. Paracet er OK å ta sa de da.
Da knasker jeg på paracet og feberen er nedeJess, signerer de andre her. Hold nede feberen så godt du kan! God bedring![]()