gravid og feber

Guest

hei, jeg er 6 uker på vei i svangerskapet, jeg er forkjølet og har feber 37,7 - 38,2 i 3 dager nå. jeg er veldig bekymret får baby, om den har det bra i mgen min?

Er det farlig å spise spekesild når man er gravid?

 
jeg vet ikke om d er noe farlig s[[  tidlig i svangerskapet,jeg selv har 4 barn og har hatt myyye feber og forkj;lelser m.mer i graviditeten,da sent .har og mista 2 ganger,hadde ingen feber og var frisk da likevel mista jeg.d sies at i et sunt normalt svangerskap t[ler det alt,de klorer seg fast,en forkj;lelse m[ den dat[le ikke sant.tross alt har kvinner v'rt gravide ogs[ i steinalderen,nu er kloden overbefolka,det betyr at de t[ler det meste,naturen er bygd opp slik.mister du,er d ikke liv laga,d var ikke friskt.tror du kan ta det heelt med ro d med den lave feberen,forkj;lelser er vanlig,d styrker nemlig bare fosterets immunnforsvar.tenk p[ det du..klem.
 
det med spekesild mener jeg ikke er s[ bra,vent til etter du er ferdig med graviditeten i tilfelle.fins  jo mye annet [ spise.lykke til.
 
det med spekesild mener jeg ikke er s[ bra,vent til etter du er ferdig med graviditeten i tilfelle.fins  jo mye annet [ spise.lykke til.
 
Back
Topp