Gravid og ensom

Lille larven aldri mett

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg har vært sykemeldt en god stund (og kommer sikkert til å være det frem til fødsel) og jeg har i en liten tid kjent på denne ekle følelsen av å føle meg ensom og alene. Hører sjeldent og mindre fra venner, og det begynner å bli flaut å invitere seg selv på folk. Finnes det noen forum,møteplasser eller lignende for å møte andre gravide/mødre?
Håper på svar :)
Med ønske om en fin dag!
 
Ville prøvd vennegruppe og barselgrupper på Facebook [emoji106][emoji4]

Vi har hvertfall det i Stavanger (jeg traff faktisk mannen min på singelfest for vennegruppen) :)

Har også sett folk her som skriver hvilket område de bor i, og om noen vil treffes [emoji108] Avtaler bare tid og sted på privat melding etter at folk har fått sjans å melde interesse [emoji3]

Håper du finner nye og gode venner! [emoji8]
 
Går ant å møte folk her og, som man blir kjent med og møter utenfor forumet :)
 
Ville prøvd vennegruppe og barselgrupper på Facebook [emoji106][emoji4]

Vi har hvertfall det i Stavanger (jeg traff faktisk mannen min på singelfest for vennegruppen) :)

Har også sett folk her som skriver hvilket område de bor i, og om noen vil treffes [emoji108] Avtaler bare tid og sted på privat melding etter at folk har fått sjans å melde interesse [emoji3]

Håper du finner nye og gode venner! [emoji8]
Tusen takk for hyggelig svar! Gøy å høre at du til og med traff din mann på den måten :)
 
Hvis noen føler seg litt ensomme og/eller alene så kan de jo ta kontakt som Sylvanas foreslo :)

Jeg er 28år gammel, gravid for første gang og bor sentralt i Oslo. Hvis noen for eksempel kunne tenke seg en treningspartner på dagtid er jeg absolutt interessert i det :)
 
Håper du finner noen. Fant selv ei veninne her inne. Vi har døtre som er født med 1 mnd mellom. De var 3 og 4 mnd gamle når vi møttes på en kafé. Jentene er nå 4.5 år gamle og vi møtes enda både med og uten barn. Site gang vi møttes var i går. Kjempe koselig jente som jeg aldri hadde møtt hvis vi ikke hadde funni hverandre her inne.
 
Her på forumet kan du treffe mange :) er du med i en termingruppe? Hvor i landet bor du
Hei Tamara!
Takk for hyggelig svar :) Jeg er ikke med i noen gruppe, men kunne gjerne tenkt meg å være det. Det har liksom alltid falt seg naturlig for meg å alltid ha venner, så nå føler jeg meg litt som Bambi på isen i søken på nye :)

Jeg er 28 år (1989) og bor i Oslo. Har termin i Juni!
 
Hei Tamara!
Takk for hyggelig svar :) Jeg er ikke med i noen gruppe, men kunne gjerne tenkt meg å være det. Det har liksom alltid falt seg naturlig for meg å alltid ha venner, så nå føler jeg meg litt som Bambi på isen i søken på nye :)

Jeg er 28 år (1989) og bor i Oslo. Har termin i Juni!
Jeg bor i Oslo og har termin i juni:) Kom til oss i juni forumet:)
 
Hei Tamara!
Takk for hyggelig svar :) Jeg er ikke med i noen gruppe, men kunne gjerne tenkt meg å være det. Det har liksom alltid falt seg naturlig for meg å alltid ha venner, så nå føler jeg meg litt som Bambi på isen i søken på nye :)

Jeg er 28 år (1989) og bor i Oslo. Har termin i Juni!
Jeg er 8 år eldre enn deg da:angelic::hilarious:
 
Back
Topp