Gravid og ekstremt hormonell

Hulu

Andre møte med forumet
Ja, her går det vått for seg fortiden.
Jeg har alltid vært følsom, men nå tar det helt av her. I dag gråt jeg fordi kjæresten kjøpte spiselige spirer på butikken fordi han spiste det hos en kompis forrige helg, men når jeg tidligere har foreslått spirer til salaten har han bare rynket på nesa.

Gråt også fordi han tidligere i dag ville bruke en mindre sum på barnevogn enn det jeg ville. Helt forferdelig at han prøver å være økonomisk smart, eller ? :sad015:laughing001

Noen flere som griner over de rareste ting?

Mannen kom hjem etter en fuktig aften, noe jeg unner han veldig da det ikke er oftere enn 1-2ganger i året. Men jeg slet med å få sove, og hadde forelesning på skolen i dag, og han begynte å snorke... så jeg begynte nesten å gråte av frustrasjon da jeg rev til meg dyna og marsjerte ut på stua, sammen med en furten hund, for å sove dårlig på sofaen... :woot:

Ble illsint på mannen da han hadde spist restene av potetgullet jeg hadde spart. Men jeg hadde satt de restene på kjøkkenbenken i en skål, så stakkaren trodde det var til ham :hilarious: jeg forlangte at han skulle løpe til butikken og kjøpe mer til meg :hilarious::hilarious:

Back
Topp