Gravid og eggløsning etter SA

Babyønske23!

Andre møte med forumet
Hei dere!!

Jeg fikk positiv test i midten av januar og i begynnelsen av februar spontanaboterte jeg. Jeg har alltid hatt en regemessig syklus på rundt 30-31 dager. Fikk mensen igjen 5 mars og den varte i rundt en ukes tid. Jeg regnet med at EL kom til å være dag 16 den 20 mars. Vi hadde kun sex en gang den mnd og det var 26 mars. Fikk første positive test den 7/4.❤️ da må jo jeg evt hatt en senere EL enn det jeg først trodde.
Er det flere der ute som etter en SA har hatt en senere EL enn normalt? Og hvordan regner jeg ordentlig termindato? Hvis jeg følger mensen termin har jeg 13/12 i følge befruktning har jeg 20/12

På forhånd takk for svar❤️
 
Hei dere!!

Jeg fikk positiv test i midten av januar og i begynnelsen av februar spontanaboterte jeg. Jeg har alltid hatt en regemessig syklus på rundt 30-31 dager. Fikk mensen igjen 5 mars og den varte i rundt en ukes tid. Jeg regnet med at EL kom til å være dag 16 den 20 mars. Vi hadde kun sex en gang den mnd og det var 26 mars. Fikk første positive test den 7/4.❤️ da må jo jeg evt hatt en senere EL enn det jeg først trodde.
Er det flere der ute som etter en SA har hatt en senere EL enn normalt? Og hvordan regner jeg ordentlig termindato? Hvis jeg følger mensen termin har jeg 13/12 i følge befruktning har jeg 20/12

På forhånd takk for svar❤️
Jeg fikk eggløsning ca 1 uke senere etter kjemisk når jeg gikk gravid med minsten :happy: jeg hadde tul i uke 6 og regnet ut ifra den..nå er jeg også gravid med forsinket eggløsning pga covid :hilarious: har gitt opp å telle hvor langt jeg er på vei inntil tul.. skal nå på mandag og gleder meg til å enydelig få en dato å forholde meg til.
 
Jeg hadde siste mens 5.mars og el 20 mars så jeg har da termin 13.des. så jeg tenker d er mest riktig For deg å regne fra el. Selv om jm uans regner fra siste mens. Sist jeg var gravid så regna ho fra siste mens. Og det ble 2 uker feil frem til ordinær ul. :D
 
Kjedelig med abort. Jeg fikk 15 dager forsinket mens etter abort uke 12. ergo seinere el. Ikke noen gode råd på å finne ut av det utenom UL.
 
Back
Topp