Gravid og bruk av vippeserum

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Er det noen som vet om dette er greit? Og ev. kan anbefale et produkt?

Jeg har hatt extensions i flere år og etter å ha gått til en som satte på for lange og tunge vipper er mine egne nå ganske slitte og korte. Fant en ny vippedame som la et nytt sett (det var da jeg fikk se tilstanden på mine egne), men denne gang mye kortere lengde. Ble fornøyd, men nå har dama blitt sykemeldt. Så jeg vurderer å ta en pause fra extensions frem til jeg har født. Er uansett ganske ubehagelig å ligge rett ut på den benken i en time...
Men jeg gruer meg og har derfor lyst til å begynne med et serum for å få orden på mine egne igjen så fort som mulig. Ser jo så sliten ut ellers, og graviditeten hjelper heller ikke på akkurat det ;)
Så hvis noen kan tipse meg om et merke som kan brukes av gravide og som faktisk fungerer så hadde jeg blitt evig takknemlig :)
 
Vet ikke hva som er trygt i graviditeten, men sikkert ikke noe mer skadelig enn annen sminke. Men hørte mange hadde brukt vaselin nå, det hjalp vist :) sånn om du skulle være usikker på produkter, så er hvertfall det trygt :)
 
Jeg vil gjerne bruke vippeserum, men er ganske usikker. Har dere fått noe nytt informasjon om vippeserum eller? :)
 
Jeg har brukt Stimulash. Jeg spurte på Vita der jeg kjøpte, og de kunne ikke finne noe om at det er farlig for gravide å bruke det.
Om det har funket så veldig bra vet jeg ikke. De har jo vokst, men det ville de nok gjort uansett. Kommer til å fortsette uansett da :)
 
Jeg bruker et fra Korea, og jeg har ikke hørt noe om at gravide ikke kan bruke det.
 
Jeg haf kjøpt fra iglow, den skal vist være veldig effektiv. står det inneholdet kun naturlige stoffer. Men anbefales alikevel ikke for gravide. Jeg spurde produsent og da sa de at det var for de ikke hadde testet det og ville ikke stå ansvarlige?
Hva tror dere?
 
Castor oil? Har jeg brukt før. Også hørt om venner som har måttet klippe vippene sine pga de ble for lange av det. Men hvordan det er mtp graviditet vet jeg ikke.
 
Last edited:
Jeg brukte det under graviditeten. Glemte meg helt, og jeg fikk jo kjempe lange vipper..
 
Back
Topp