Gravid og barn app -problemer

Sprudlen

Andre møte med forumet
Jeg har fulgt graviditeten min i "gravid og barn" appen, men kom desverre til å slette "graviditeten" idag...

Jeg hadde lagt inn termindatoen min 5.juli, men når den kom til termindatoen ble dagene 40+(3og4) feil, så idag skulle jeg prøve å finne ut om jeg kunne rette den opp til riktig dag- og klarte selvfølgelig å slette graviditeten..

Når jeg prøver å legge inn graviditeten på nytt nå,med temindato 5.juli, så tror jo appen at barnet er født og er 3 dager gammelt.. får ikke endret denne til "overtid graviditet".
Er det noen av dere som vet om det lar seg gjøre?[emoji2]

Håper jo at babyen snart vil ut, men artig å lese dagstekster/uketekster til det skjer!

Jeg hadde også termin 5. Juli og den viser feil hos meg også :p etter jeg gikk over termin virker det som den henger en dag etter uten at jeg skjønner hvorfor :hilarious: høres ut som det er best å ikke prøve fikse det så jeg ikke ender opp med å slette graviditeten :wtf:

Viser feil hos deg også Ja?:p ja- akkurat det som skjedde her også.[emoji23] Kan hende det er like greit å la det være slik ja:p

Min har stoppet på 40+2:p

Back
Topp