Gravid og badetøy???

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hva tenker du å ha på deg når du skal få dyppa deg litt i sommer? Jeg føler ikke for å sprade rundt i mini bikini nå lissom, det er jo kommet en del ekstra på rompe og lår og verden skal sleppe det synet. Jeg vurderer en herreshorts og bikinitopp for bading og type tunika ellers på land.

Noen som har tenkt noe på dette enda? Funnet noe fine plagg? :)

Jeg har kjøpt meg ny svart bikini i år siden jeg har blitt en del større (fra 80C/D til 85 DD/E) på Lindex. Fikk en liten push-up effekt også, så mannen var veldig fornøyd :P

Trusen var litt sånn hipster-aktig med ekstra stoff i livet som sikkert skal være til pynt, men som jeg syntes var genial så jeg kunne dra den over magen... :) 320kr totalt faktisk! Og superfornøyd!

Vi var i syden i mai..brukte da vanlig hm bikini med hipster aktig truse..har planer om å kunne bruke den resten av sommer`n også...om jeg følte meg vell er en annen sak:p

Jeg bruker bare en vanlig bikini.. Er ikke noe vakkert syn, men jeg har bare lagt på meg på magen, så da har jeg følt meg vel :)

Hva tenker du å ha på deg når du skal få dyppa deg litt i sommer? Jeg føler ikke for å sprade rundt i mini bikini nå lissom, det er jo kommet en del ekstra på rompe og lår og verden skal sleppe det synet. Jeg vurderer en herreshorts og bikinitopp for bading og type tunika ellers på land.

Noen som har tenkt noe på dette enda? Funnet noe fine plagg? :)

Jeg har kjøpt en bikini som jeg skal bruke :) kjøpte den på kapphal:)

Hehe. Kanskje jeg skal prøve meg på bikinien alikevel da, siden folk gir litt blanke i mager og lår her :)

Er ikke på stranda! :p Så her er det verken bikini eller badedrakt :) For mange fordomsfulle øyne!

Har ikke tenkt på det i grunn, er da vel ikke sommer nå? Ser ikke sånn ut her hvertfall :PP

Jeg var i syden for ikke så alt for lenge siden, og brukte da bikinien fra i fjor. Kan ikke si jeg følte meg super fornøyd, men det er jeg heller aldri når jeg går i bikini :P Så jeg kommer til å bruke det jeg har, så lenge det passer :)

Jeg bruker bikinioverdel og badeshorts. Mammatrend.no har masse forskjellige badedrakter så jeg forleden dag om noen er på jakt etter dette :)

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Jeg kom hjem fra sydentur i går faktisk og har bodd i bikini i en uke. Følte meg helt fantastisk med struttemagen til tross for + 16 kg. :)

Back
Topp