Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer jo til å gå høygravid i begynnelsen og ammende restenBrukte de vanlige bikiniene men var før magen kom...
Jeg kommer jo til å gå høygravid i begynnelsen og ammende restentrenger en som er litt lett å "dra til side"
Hakke tenkt tanken enda... Har termin 24.mai, og kommer jo til å amme i sommer. Trekant bikini hørtes lurt ut!![]()
Synes ikke det jeg hellerOii jeg har faktisk ikke tenkt så langt, har termin 18 juli, så jeg kommer til å gå høygravid store deler av sommeren, men trekant bikini med knytting hørtes ikke dumt ut.![]()
men hvordan er den til amming da?Har sånn tankini, maternity utgave med god plass til magen. Greit å kunne trekke ned over magen ved behov.
Det vet jeg ikke, men den er god og vid oppe (halterneck) så kan nok bare brettes ned. Fikk frøkna i midten av august sist, og ikke noe bikinibruk etter fødselen så det ble aldri testet. Denne gangen er termin i september, så akkurat ammevennligheten tror jeg ikke er så nøye for min delmen hvordan er den til amming da?
Bruker du ikke bikini i hagen hjemme f.eks?Det vet jeg ikke, men den er god og vid oppe (halterneck) så kan nok bare brettes ned. Fikk frøkna i midten av august sist, og ikke noe bikinibruk etter fødselen så det ble aldri testet. Denne gangen er termin i september, så akkurat ammevennligheten tror jeg ikke er så nøye for min del
Bruker bare bikini på stranda og innbiller meg jeg ikke akkurat ville stresset med å ta en nyfødt med dit uansett![]()
Hehe, nei, det er veldig sjelden. Har bare hatt hage én sommer til nå, og ble oftest singlet og shorts mener jeg. Ikke at jeg husker vi brukte hagen så mye heller. Blir nok mer i år, nå har 3.5-åringen fått seg trampoline og greierBruker du ikke bikini i hagen hjemme f.eks?![]()