Gravid og badetøy i sommer...

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
hva skal dere ha??

Jeg har termin 20 juni og tenker jeg skal ha trekantbikini med knyting.
Hadde det da jeg gikk gravid med Vesla. Var veldig kjekt for da kunne jeg regulere hvor stramt jeg ville ha det selv.

Jeg kommer jo til å gå høygravid i begynnelsen og ammende resten :P trenger en som er litt lett å "dra til side"

Bruker trekant nå for å amme i, har med et sjal ol sånn jeg kan dekke meg til litt, (er mye på tur til varmere strøk i permisjonstiden) fungerer godt å få til amming når du er ved bassenget/ stranden.

Hakke tenkt tanken enda... Har termin 24.mai, og kommer jo til å amme i sommer. Trekant bikini hørtes lurt ut! :)

Oii jeg har faktisk ikke tenkt så langt, har termin 18 juli, så jeg kommer til å gå høygravid store deler av sommeren, men trekant bikini med knytting hørtes ikke dumt ut.:)

Hakke tenkt tanken enda... Har termin 24.mai, og kommer jo til å amme i sommer. Trekant bikini hørtes lurt ut! :)
Oii jeg har faktisk ikke tenkt så langt, har termin 18 juli, så jeg kommer til å gå høygravid store deler av sommeren, men trekant bikini med knytting hørtes ikke dumt ut.:)
Synes ikke det jeg heller ;)
Vi går jo tross alt fra høygravide til ammende noen av oss i sommer. Greit å tenke praktisk:P

Har sånn tankini, maternity utgave med god plass til magen. Greit å kunne trekke ned over magen ved behov.

men hvordan er den til amming da?
Det vet jeg ikke, men den er god og vid oppe (halterneck) så kan nok bare brettes ned. Fikk frøkna i midten av august sist, og ikke noe bikinibruk etter fødselen så det ble aldri testet. Denne gangen er termin i september, så akkurat ammevennligheten tror jeg ikke er så nøye for min del;)

Bruker bare bikini på stranda og innbiller meg jeg ikke akkurat ville stresset med å ta en nyfødt med dit uansett ;)

Det vet jeg ikke, men den er god og vid oppe (halterneck) så kan nok bare brettes ned. Fikk frøkna i midten av august sist, og ikke noe bikinibruk etter fødselen så det ble aldri testet. Denne gangen er termin i september, så akkurat ammevennligheten tror jeg ikke er så nøye for min del;)

Bruker bare bikini på stranda og innbiller meg jeg ikke akkurat ville stresset med å ta en nyfødt med dit uansett ;)
Bruker du ikke bikini i hagen hjemme f.eks? :P

Bruker du ikke bikini i hagen hjemme f.eks? :p
Hehe, nei, det er veldig sjelden. Har bare hatt hage én sommer til nå, og ble oftest singlet og shorts mener jeg. Ikke at jeg husker vi brukte hagen så mye heller. Blir nok mer i år, nå har 3.5-åringen fått seg trampoline og greier ;)

Jeg er bare sånn "ser sikker litt tjukk ut" i sommer, så jeg bruker sikkert den fra i fjor, om den passer. Eller i alle fall trenger jeg ikke tenke så mye på ammevennlig denne sommeren. Neste, heller.

sports bh & umbro shorts (sånne man spiller fotball i som barn) har masse sånne som er arva fra eldre brødre & mannen som bruker på trening, de er store å slitte så regner med at de passer om noen mnd også, må jo bade litt selv om det blir norsk/svensk sommer på oss i år :)

Da ble det 2 stk trekantbikini med knyting på meg. Ikke gal pris heller.
150kr for ett sett på H&M. Og 120kr for ett sett på Cubus. Enkelt og greit.

Back
Topp