Gravid og babyklær fra finn

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg har blitt litt overraskende gravid, noe som vil si at jeg har ingen klær til graviditet eller babytiden liggende.
Alt må kjøpes på nytt. Men denne gangen har jeg tenkt å kjøpe det meste på finn.
Gravidklærne rakk man jo nesten ikke bruke, hvertfall ikke jeg. Samme med de minste babyklærne. De blir jo bare brukt i noen få uker.
Så denne gangen tenker jeg å kjøpe det aller meste på finn.

Det var nesten umulig å få solgt gravidklærne, så de ga jeg faktisk bort til slutt, da jeg solgte mine egne.
så her har jeg allerede gjort noen gode kupp og fått i posten.
Noen andre som har gjort gode finnkupp? :)

Jeg har blitt litt overraskende gravid, noe som vil si at jeg har ingen klær til graviditet eller babytiden liggende.
Alt må kjøpes på nytt. Men denne gangen har jeg tenkt å kjøpe det meste på finn.
Gravidklærne rakk man jo nesten ikke bruke, hvertfall ikke jeg. Samme med de minste babyklærne. De blir jo bare brukt i noen få uker.
Så denne gangen tenker jeg å kjøpe det aller meste på finn.

Det var nesten umulig å få solgt gravidklærne, så de ga jeg faktisk bort til slutt, da jeg solgte mine egne.
så her har jeg allerede gjort noen gode kupp og fått i posten.
Noen andre som har gjort gode finnkupp? :)
Kjøpte alt av gravidklær på Finn, superfornøyd!:D Har også kjøpt mye bruktklær til baby, de ser jo så å si ubrukte ut, og kjøpt ammeklær brukt til meg selv på lokal kjøp-og-salg-side. Masse fint å få brukt!

Back
Topp