Gravid- og bærejakke erfaring

Iva82

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei, jeg har termin i januar men fødsel blir i desember(OUL neste uke men ifølge TUL blir termin flyttet ei uke og uansett dette blir planlagt KS). Magen er allerede stor nok at ingen av jakker passer snart. Jeg tror jeg vil også har behov å bære baby til og fra barnehage med storebror når det blir for mye snø å trille, så da tenker jeg å investere i en jakke som kan brukes mens jeg er gravid men også senere. Kan dere anbefale noe? Noen som har erfaring med denne jakke her https://bereglede.no/produkt/mamalila-softshell-baerejakke-allrounder/ ?
:)

Ingen erfaring, men den så praktisk ut!

Den jakka er kjempegod, hatt fra mamalila selv og vurderer en tim.

Den så veldig praktisk ut! Må nesten vurdere den selv :hilarious:

Ja, den jakka har jeg hatt! Den er god og varm og du får plass til å ha på deg en ullgenser under jakka. Tips hvis det er skikkelig kaldt, er å ha en annen jakke, romslig vinterjakke eller slik utenpå denne jakka, men uten å lukke den igjen. Trenger babyen mer varme, så har jeg bare et ullteppe utenpå bæresjalet så jeg stapper inn litt her og der så det sitter på, også lukker igjen jakka etterpå

Den jakka er kjempegod, hatt fra mamalila selv og vurderer en tim.
Ja, den jakka har jeg hatt! Den er god og varm og du får plass til å ha på deg en ullgenser under jakka. Tips hvis det er skikkelig kaldt, er å ha en annen jakke, romslig vinterjakke eller slik utenpå denne jakka, men uten å lukke den igjen. Trenger babyen mer varme, så har jeg bare et ullteppe utenpå bæresjalet så jeg stapper inn litt her og der så det sitter på, også lukker igjen jakka etterpå
Godt å høre :) Hvordan er den i størrelse? Jeg vanligvis bruker XS eller S men går opp en del når jeg er gravid. :angelic:

Godt å høre :) Hvordan er den i størrelse? Jeg vanligvis bruker XS eller S men går opp en del når jeg er gravid. :angelic:

Den er romslig i størrelse :) men så skal man jo ha plass til ekstra genser og baby, så ville gått for S heller enn XS

Den er romslig i størrelse :) men så skal man jo ha plass til ekstra genser og baby, så ville gått for S heller enn XS
Ja, det er jo jakke så bør ikke bli tight men også at jeg hater klær som gir meg ubehag når jeg er gravid og blir veldig lett irritert :hilarious:

Back
Topp