junibebi89
Gift med forumet
Hjelp.. fant akkurat ut at saften jeg har drukket mye i svangerskapet har Aspartam i seg!
. Tror dere dette er farlig?
. Drikker den derre zero oh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke anbefalt å drikke sukkerfritt med kunstig søtningsmiddelmen hadde det vært like farlig som snus, røyk og alkohol, så hadde det vært lagt mye mere vekt på! Babyen klarer seg helt sikkert veldig fint
er helt sikkert en grunn til at det "bare" er anbefalt å holde seg unna, og at det ikke er et eget felt på helsekortet som det står "har du fått i deg kunstig søtning i svangerskapet?" Ja, av og til og aldri
Hehe går nok fint ^^
Min bebis er oppfostret på cola zero, tenker det går fint jeg![]()
Det er jo ikke et sånt feltHar aldri sett det feltet? Har aldri fått beskjed om det heller?
Jeg har drukket pepsi max hver dag hele svangerskapet![]()
Det er jo ikke et sånt felt![]()
Jeg og...!Jeg har drukket pepsi max hver dag hele svangerskapet![]()
Neida, skal vel mye til for at det faktisk er skadeligTakk.. Puh. . Fant et diskusjonsforum hvor det sto om det og knytting til hjerneskader og ryggmarg skader osv.. Ble litt redd.. men godt å høre at det gikk helt fint med din bebis! Herregud tar jo aldri slutt dissa mat/drikke bekymringene![]()
Bytt ut Pepsi max med cola zero så har du svart for meg ogsåEg drikker pepsi max hele tiden! Og ofte mer enn anbefalt per dag.... har ikke så veldig dårlig samvittighet! Vi har no jaggu nok å tenke på, og holde ut! Eg e sliten, er lei og har vondt. Stakkers den som prøver å ta fra meg pepsien min![]()
Eg drikker pepsi max hele tiden! Og ofte mer enn anbefalt per dag.... har ikke så veldig dårlig samvittighet! Vi har no jaggu nok å tenke på, og holde ut! Eg e sliten, er lei og har vondt. Stakkers den som prøver å ta fra meg pepsien min![]()