Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva er deres erfaringer med gravidputer og ammeputer? Er det best å kjøpe en av hver eller fungerer det greit med en kombipute? Er det noe dere faktisk fikk bruk for?
Eventuelt forslag til spesifikke merker/typer?
Med nr 1 brukte jeg bare vanlige puter og ikke ammepute. Fant ingen som funka for mine bryst. Med nr 2 nå har jeg brukt en som ligner på cozyfix fra barnas hus, men brukte den bare aktivt i ei uke.
Lurt å teste med baby før kjøp jeg har brukt bbhugme som gravidpute, liker den ikke som ammepute for egen del, men funker gull som ryggstøtte ved sittende amming om natta.
Jeg synes bbhugme har vært gull å sove med både i løpet av graviditet og etter. Ammepute har jeg ikke så god erfaring med, så det vil jeg nok ikke prioritere å kjøpe. Funker greit nok med vanlige puter.
Bbhugme var et must for meg i begge svangerskap. Kjøpte cozyfix pute med nr.2 og den funket fint og ble brukt ofte. Godt for en fin stilling ellers kan du fort få rygg og nakkesmerter