Gravid og allergi

Gartner

Glad i forumet
Er det noen som er gravide med allergi. Hvilke medisiner går dere på da? Fikk beskjed av legen at de som jeg bruker, kan jeg ikke bruke dersom jeg blir gravid. Vi er jo prøvere, så jeg håper jo det klaffer snart, og da må jeg ha noen nye.

jeg fikk en ny type tabletter som i følge min lege var de eneste jeg kunne ta da jeg var gravid, men de blir man visst veeeldig søvnig av - og så viste det seg at jeg slapp å ta dem, for mens jeg gikk gravid reagerte jeg ikke på pollen i det hele tatt [:D]

Jeg tok ingenting, og det gikk kjempefint[:)] 

Husker ikke helt hvilke det er du kan ta mens su er gravid, spør legen så er du sikker på rett svar

ORIGINAL: chantonet

har pollenallergi, og av en eller annen merkelig grunn reegarte jeg ikke den sommeren

Du kan bruke polaramin. Fåes på resept hos legen.

Jeg brukte polaramin

Jeg ble allergisk sist jeg gikk gravid og nøs meg gjennom hele svangerskapet... Harikke lyst til å gjøre det en gang til.
Da vet jeg hva jeg skal spør legen om når det blir aktuelt.
Takk for svar

jeg har fått polaramin, blir sinnsykt trøtt av dem så kan ikke ta dem på dagen, da jeg MÅ være våken på jobb, å trøtt nok som det er fra før av....

men jeg fikk å øyedråper å nesespray, for jeg er allergisk mot alt som blomstrer å gror å alle dyr.[&o] så gruer meg litt til det er full blomt i pollen sesongen[:'(]

Back
Topp