Gravid/nyfødt fotografering

lykkeliten1990

Betatt av forumet
Noen som har bestillt fotografering? [emoji1]
Hadde ikke råd med nr 1, så nå med nr 2 kjenner jeg att jeg gleder meg veldig![emoji6]
Fotografering er bestillt til jeg er 37+1, så nå får jeg bare håpe han ikke kommer mye før tiden [emoji23]

Jeg er nyfødtfotograf selv, så det er klart jeg har bestilt meg selv [emoji6][emoji12] Gleder meg utrolig mye, blir nok "noen" bilder [emoji23][emoji23]

Hva er grunnen til at du har booket så tidlig? Jeg booker mine kunder inn med termindato, så kontakter de meg så fort de har født, max ti dager gamle.

Jeg er nyfødtfotograf selv, så det er klart jeg har bestilt meg selv [emoji6][emoji12] Gleder meg utrolig mye, blir nok "noen" bilder [emoji23][emoji23]

Hva er grunnen til at du har booket så tidlig? Jeg booker mine kunder inn med termindato, så kontakter de meg så fort de har født, max ti dager gamle.

Er nok gravidfoto hun tenker på iforhold til 37 uker. :)

Jeg skal kjøpe en pakke med gravid, nyfødt og ettårs fotografering. Tenker ta gravidbildene ca medio mai, termin 12. Juli :)

Jeg skal spandere på meg (oss) nyfødtfotografering siden ikke det blir noe 3D ultralyd, og jeg gleder meg enormt! Jeg bor på en liten plass hvor det endelig er begynt en ny, fantastisk flink og behagelig fotograf. Kunne ikke passa meg bedre:Heartred
Bondefrua0917: hvor lenge i forkant bør man booke time? Jeg har tenkt at det er så lenge til enda, i og med at jeg ikke bor i en by hvor pågangen sikkert er større.

Har en vennine som er utdannet fotograf så hun skal ta både nyfødt bilder + bilder i dåp.
Gravidfoto tenker jeg ikke å ta:oops:

Jeg skal spandere på meg (oss) nyfødtfotografering siden ikke det blir noe 3D ultralyd, og jeg gleder meg enormt! Jeg bor på en liten plass hvor det endelig er begynt en ny, fantastisk flink og behagelig fotograf. Kunne ikke passa meg bedre[emoji813]red
Bondefrua0917: hvor lenge i forkant bør man booke time? Jeg har tenkt at det er så lenge til enda, i og med at jeg ikke bor i en by hvor pågangen sikkert er større.
Veldig kjekt å booke allerede nå, siden det er midt i ferien vi føder. Det er jo en viss risiko for at fotografen er bortreist, og da må du kanskje finne en annen fotograf?! Noen har kontaktet meg omtrent helt i starten av graviditeten, mens andre igjen er "treige" og ringer en uke etter at barnet er født. Greit med en mellomting kanskje?! Én til to mnd før termin er vel kanskje det vanligste.

Veldig kjekt å booke allerede nå, siden det er midt i ferien vi føder. Det er jo en viss risiko for at fotografen er bortreist, og da må du kanskje finne en annen fotograf?! Noen har kontaktet meg omtrent helt i starten av graviditeten, mens andre igjen er "treige" og ringer en uke etter at barnet er født. Greit med en mellomting kanskje?! Én til to mnd før termin er vel kanskje det vanligste.
Takk, da bestiller jeg time til uka! Her jeg bor er det kun denne ene fotografen som er profesjonell nyfødtfotograf, én til som tar bilder men de er amatørmessige i forhold. Tanken på at det er midt i ferien for andre har ikke slått meg ei gang- jeg skal jo føde og da kan ikke andre ha fri:hilarious:

Takk, da bestiller jeg time til uka! Her jeg bor er det kun denne ene fotografen som er profesjonell nyfødtfotograf, én til som tar bilder men de er amatørmessige i forhold. Tanken på at det er midt i ferien for andre har ikke slått meg ei gang- jeg skal jo føde og da kan ikke andre ha fri:hilarious:
Hihi, verden stopper opp litt for oss da, men går gjerne videre for alle andre [emoji6] Sikkert lurt å bestille nå, ja [emoji16]

Det er gravid fortografering jeg har bestillt så tidlig,derfor jeg håper han holder seg inne [emoji14]
Nyfødt blir innen babyen er 14 dager sp det vet jeg ikke dato på enda [emoji5]

Back
Topp