Gravid nå vs første gang

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Sist jeg var gravid for to år siden slukte jeg alt jeg kom over av graviditet og fødseler.

Følte nøye med på utviklingen hver uke, ventet spent på at magen skulle komme.

Denne gangen finnes jeg ikke interessert og synes tiden går (altfor) fort. Jeg er travel med ei lita ei og har slettes ikke tid til å tenke på meg selv..

Så fort kan det endre seg :)

Jeg sjekker jevnlig og er nesten like nysgjerrig :-D

Sjekker jevnlig appene mine, men synes dagene flyr avgårde. Spesielt tror jeg det går i superfart nå pga sommerferie osv.. Etter ferien er jeg jo veldig nære 12 uker plutselig! Har en på snart 3 år :)

Enig at det er "travelt" i ferien.
Blir nok litt annerledes etter UL og første legebesøk.

Jeg har fulgt alle detaljene en gang, og er ikke like opptatt av det denne gangen. Nå er det ikke så lenge siden jeg var gravid sist heller. Og ettåringen tar all tid på dagtid, har ikke tid til å sitte og lese og følge med.

Sniker fra februar her.

Jeg følger like godt med som første gang. Siden vi oppdaget graviditeten tidligere denne gang syns jeg det har gått så seint.

Jeg har ikke peiling på hvor mange uker og dager jeg er på vei, og det var jeg på punkt og prikke sist. Nå er det travelt med familieliv generelt, ferie osv Ellers hadde jeg alt vært innom titalls av barnevognbutikker på samme tid sist, også før jeg ble gravid :p Nå har jeg såvidt vært innom en nettbutikk eller to for å se hvordan markedet er. Men ikke vært fysisk innom og prøvd ei vogn eller to.

Jeg følger heller ikke så nøye med denne gangen - har ei på 2 år fra før.. Men, jeg følger nok mer med når jeg kommer litt lengre på vei.. Ikke så mye å følge med på da man er 5+2, annet enn den jævla kvalmen :p

Kommer til å prøve følge like godt med som sist, men me ei på 1år så tenker æ tia blir å gå fortere denna gangen.

God vi er flere som ikke har like mye tid som første gangen. Er ikke så lenge siden jeg var gravid sist..

synes det er helt annerledes nå,,, er kun straks 7 uker da men..sist visste jeg hvilken dag,uke nesten time..hehe jeg var gravid og leste alt jeg kom over..nå må jeg tenke meg om hvilken uke jeg er i.. og tiden går ekstremt fort nå i forhold til sist gang..også glemmer jeg innimellom at jeg er gravid faktisk.. :) men selvfølgelig like glad og like planlagt som sist !

Følger godt med og er like ivrig på å finne ut ting som forrige gang. Er innom appene hver dag. :)

Føler det litt sånn jeg også.. Men har vell kanskje ikke kommet helt over sjokket av at jeg er gravid igjen. har en liten en på litt over ett år nå, planen var å vente litt med neste, men sånn ble det ikke gitt :) men blir mer og mer ivrig for hver dag som går nå syns jeg :)

Back
Topp