Gravid, men redd..

Annasmam

Andre møte med forumet
Er mamma til ei jente på 19 mnd og SA i november. Har fått positiv test igjen for 2 dager siden og er redd for SA igjen. Er sjangsen stor hvis man har mistet tidligere?
 
Jeg vet ikke, men jeg er også redd.. mistet i januar og det var så mye verre psykisk enn jeg hadde trodd at det skulle være (fysisk merket jeg ikke noe til smerter eller noe, jeg bare blødde).

Sender deg en god klem, håper at både din og min spire klamrer seg fast.
 
Jeg har en gutt på 14mnd og 4+1. Hadde en SA i januar jeg også og er livredd for å miste igjen! Derfor skal jeg troppe opp på legekontoret på tirsdag og kreve sykemld
 
Må bare prøve å leve mest mulig som normalt, altså holde seg unna ting man ikke skal gjøre/ete når man er gravid, men ellers skal jeg leve som før.

Det eneste jeg skal er at jeg skal kutte ut røyken!

Men ellers ser jeg ikke at jeg kunne gjort noe fra eller til sist da jeg mistet.
 
Har en litt vanskelig jobb der jeg er utsatt for smitte og må løfte tungt. Er for tidlig å fortelle det enda så e littt vanskelig å lure seg bort fra arb oppgaver. Må kanskje sykemelde meg jeg også..til risikoen er mindre..
 
Har ikke hatt SA, men MA i uke 18. Men er mer redd i dei tre første månadene. Slitsomt med sa 12 første ukene.
 
Back
Topp