Gravid, men med hvem?

Guest

Begynte for nesten 3 uker siden at jeg var uvel under middagtid. Tenkte ikke noe mer på det. I en uke nå så har jeg vært veldig kvalm, fortsatt uten å tenke meg til at jeg kunne være gravid pga at jeg gikk på p-piller. Snakket med ei venninne som foreslo at jeg skulle ta en test. Tok test på lørdag som viste positivt, tok da en igjen pga sjokket. På test nr 2 sto det gravid 3+. Jeg sluttet på p-piller tidlig i vinter pga at jeg og min samboer skulle prøve. Når jeg sluttet på de tok det opptil 10 uker i mellom hver mens. Hadde mens i slutten av mai og startet på p-piller 1 - 1 1/2 uke før juli var over for å få mensen. Tok siste p-pille fredag 3 august og hadde da sex med en annen gutt (dette vet min samboer). Jeg fikk mensen søn 5 august eller mandag 6 august. Hadde helt vanlig mens. Etter mensen hadde jeg kun sex med min samboer. Var på akutt time hos legen i dag pga at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre. Legen sa at det var helt umulig at jeg kunne ble gravid da jeg hadde sex 3 august med en annen. Hadde sex med og uten kondom. Som jeg sa til legen så må jeg jo ha eggløsning for å bli gravid og man får jo heller ikke mensen da. Å eggløsning har man jo 14 dager etter første mensdag og det har jeg måttet hatt i starten av juni. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i dette tilfellet, men det jeg har tenkt siden lørdag er at jeg ikke ser noe annen mulighet enn at jeg er gravid med min samboer. Legen sa også at jeg ikke var sikker på p-pillene etter jeg hadde mens siden jeg ikke hadde gått så lenge på de. 

Hva skal jeg tro på?

 
Back
Topp