Er gravid med tvillinger !
10 uker. Noen flere ?
10 uker. Noen flere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 2 små i magen☺
Gratulerer! Så stas! Har alltid ønsket meg tvillinger![]()
Takk skal dere haOj, gratulerer![]()
Kom som et sjokkOi, gratulerermistenkte du selv at det var tvillinger eller kom det som et sjokk på ul?

Jeg er i uke 11+2 nå. Er sykemeldt og ligger kun på sofaen å soverGratulerer så mye
Sitter her med to gutter på 4 måneder som ligger og sover.
Vi hadde prøvd i ett år før det klaffet, og da det endelig klaffet, klaffet det med to!
Den første tida var sykt tøft. Fødselen gikk fint, var heldig med at begge guttene lå med hodet ned så det ble naturlig fødsel med 13 minutters mellomrom. Svangerskapet var også fin, sliten på slutten og ble satt igang i uke 36+6 fordi han ene hadde ikke lagt på seg siden forrige kontroll.
Veldig bra med oppfølging og kontroll (ultralyd) ved tvillingsvangerskap.
Sykemeldt i uke 24, da bare tok jeg det med ro og sov masse når jeg hadde mulighet og leste litt i boka "tvillinger" som vi fikk til jul.
Ellers kjøpte jeg meg tvillingkalenderen via tvillingforeldreforeningen, og mannen min og jeg leste i den hver uke i senga, noe som var kjempekoselig å lese om utviklinga til de ro små i magen. Anbefales![]()
Bare å spørre om det er noekunne ha fortalt deg så mye, men i bunn i grunn: det er veldig stas med to, mye oppmerksomhet, innmari kos etter at det gikk 3 måneder og jeg følte den verste kneika var over.
![]()