Gravid med Tvillinger;)

sommerhåp

Flørter med forumet
Hei hei.

Er ikke så mye liv her inne lenger og er leeenge siden jeg selv var aktiv her, men er nå her for å fortelle at vi venter tvillinger i beg. av mai 2012 (de kommer nok før mai da)

Dette er både skummelt og kjekt, men jeg lander nok om en stund, tar laaang tid å fordøye.


Hilsen Tubaluba  med nytt nick...
 
Hurra! Gratulerer så masse :D Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet og håper alt går bra :) Hold oss gjerne oppdatert!
 


Futurah skrev:
Hurra! Gratulerer så masse :D Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet og håper alt går bra :) Hold oss gjerne oppdatert!



GRATULERER!!
 
gratulerer med tvillinger i maven og lykke til !
 
Ååååh, så spennende! Gratulerer så mye!!!
 
Oi oi så spennende da. Gratulerer så masse og lykke til fremover.
 
Oj, så artig!! Gratulerer så mye
 
Takk for gratulasjoner;)
Ja er kjempe spennende, og litt rart egentlig.
Nesten som å vinne i lotto (hvis vi holder helt til mål da)

Har allerede fått kjempe mage og kjenner det godt på kroppen,
Daniel går rundt å sier; "eg e storebroren.." he he litt søtt  mens han holder opp 2 fingre;)
 
Åh, så koselig!
Gratulerer så masse med tvillinger på vei ;)
 
^Å så koselig :) GRATULERER :)))))
 
Grattis med tvillinger på vei! 
DET blir spennende! Blir skikkelig liv i heimen da, når man går fra 1 til 3 :) 

Håper graviditeten videre går greit og at du ikke får noen plager :)
 


trudepude_ skrev:
Ååååh, så spennende! Gratulerer så mye!!!


 
 GRATULERER.. SÅÅ SPENNENDE :)
 
Oi, så utrolig spennende med to :)  Håper du holder oss litt oppdatert her inne underveis ;)  Er ikke mye aktivitet på denne siden enda, men er da innom i ny og ne :)  Masse lykke til videre i svangerskapet <3
 
Så utrolig spennende:) Gratulerer:)
 
Gratulerer så masse . Kjempe nyhet. Dette er første gang jeg er innom her på sikkert et år. Hvis alt går bra med meg framover får vi ta oss et treff neste år sammen med de store og .
Klem Randi
 


Gratulerer så masse . Kjempe nyhet. Dette er første gang jeg er innom her på sikkert et år. Hvis alt går bra med meg framover får vi ta oss et treff neste år sammen med de store og .

Twinkelstar;Ja se det ja, så kjekt;) gratulerer masse og tvi tvi.

Ellers har vi vært på ord. ul og venter en liten gutt og ei lita jente;) Alt så flott ut med begge to. gleder meg masse nå.



 


Gratulerer så masse . Kjempe nyhet. Dette er første gang jeg er innom her på sikkert et år. Hvis alt går bra med meg framover får vi ta oss et treff neste år sammen med de store og .

Twinkelstar;Ja se det ja, så kjekt;) gratulerer masse og tvi tvi.

Ellers har vi vært på ord. ul og venter en liten gutt og ei lita jente;) Alt så flott ut med begge to. gleder meg masse nå.



 
Back
Topp