Gravid med spiral?

Mammaentil1

Glad i forumet
Halloen
Vi prøver kkke bli gravide akkurat nå, tok en pause fra det, men pga store blødninger under menstruasjon valgte jeg i samråd med gynekolog å sette inn spiral.. de første tre mnd med spiralen hadde jeg 3-4 dager blødning. De siste to-tre syklusene har jeg ikke hatt antydning til blødning.
Ble heller ikke blødningsfri med spiral jeg hadde etter fødsel med førstemann, så selv om jeg vet det er helt normalt å bli blødningsfri, så syns jeg det er merkelig at jeg ble det denne gangen når jeg ikke ble det sist med samme spiral..

Har ikke tenkt så mye på det før nå, hvor jeg føler litt tyngde nederst i magen, og jeg går ikke ned i vekt ved sunt kosthold og trening.. og sliter litt med å få i meg spesielt frokost for tiden.. har ikke noen stor tro på at jeg kan være gravid altså... bare syns alt er litt rart og annerledes enn vanlig..

er det noen som har blitt gravid med hormonspiral? I såfall når oppdaget dere det? jeg tenkte at jeg skulle ta test hvis ikke ting bedrer seg. :) og som sakt, så tror jeg egentlig ikke jeg er det..
 
Jeg hadde vært alt for nysgjerrig og hadde tatt en test asap! :) Som du sier kan det jo hende selv om det ikke er vanlig:rolleyes:
 
En av mine nærmeste ble gravid på hormonspiral. Oddsen er dog minimal, men det skjer jo..!

Bare en test vil gi deg svar :chicken: lykke til
 
En av mine nærmeste ble gravid på hormonspiral. Oddsen er dog minimal, men det skjer jo..!

Bare en test vil gi deg svar :chicken: lykke til

hadde ikke passet sånn superbra nå egentlig :hilarious:
Men må vel sjekke ut. Var en som spurte om jeg var gravid her om dagen siden magen ser ut som på bildet lengre opp her :hilarious::hilarious::hilarious: men da tenkte jeg ikke videre på det ..:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Ta test i dag! :hilarious: Venter i spenning på resultatet
En av mine nærmeste ble gravid på hormonspiral. Oddsen er dog minimal, men det skjer jo..!

Bare en test vil gi deg svar :chicken: lykke til


7DA56C8D-23B6-4B2C-BBEC-5117965B022B.jpeg


Asså, jeg er slank til navlen.. og så mage ... men hadde ks med førstemann så kanskje bare det at det går inn under det gjør at det ser sånn ut .... :hilarious::hilarious:

ser jo helt sprøtt ut.. :confused::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
har hørt om flere som har bltt gravide med spiral. obs hvis du tror du er over 12 uker (mtp magen) vil ikke en urinprøve vise positiv, kun blodprøve da urinprøver ikke slår ut om HCG-nivået er for høyt :)
 
har hørt om flere som har bltt gravide med spiral. obs hvis du tror du er over 12 uker (mtp magen) vil ikke en urinprøve vise positiv, kun blodprøve da urinprøver ikke slår ut om HCG-nivået er for høyt :)

trur egentlig ikke jeg skulle vært over 12 uker i såfall.. mest sannsynelig er jeg jo ile gravif k det hele tatt. Bare jeg som funderer litt over at det er så store endringer ifht sist jeg hadde spiral, samme spiraltype også:. Hvis jeg mot formodning skulle være gravid, så tipper jeg max 8 uker .. men tviler på det,. Sikkert bare lagt på meg veldig merkelig :hilarious::hilarious::hilarious:
 
trur egentlig ikke jeg skulle vært over 12 uker i såfall.. mest sannsynelig er jeg jo ile gravif k det hele tatt. Bare jeg som funderer litt over at det er så store endringer ifht sist jeg hadde spiral, samme spiraltype også:. Hvis jeg mot formodning skulle være gravid, så tipper jeg max 8 uker .. men tviler på det,. Sikkert bare lagt på meg veldig merkelig :hilarious::hilarious:
:hilarious: jeg hadde ingen syklus med hormonspiral, men følte meg gravid fra tid til annen, så testet innemellom bare for å være sikker :hilarious:
 
:hilarious: jeg hadde ingen syklus med hormonspiral, men følte meg gravid fra tid til annen, så testet innemellom bare for å være sikker :hilarious:

Hadde mirenaspiral i 3 år før jeg fjernet den.. hadde 3-4 dager blødning med den med 28 dager mellomrom i alle tre årene.. satt inn ny i feb/mars .. de første tre mnd hadde jeg blødning, juni og juli har jeg ikke hatt antydning til blødning i det hele tatt... uten spiral kan jeg ha opp til 8 dager... har heller aldri blitt blødningsfri på p-piller... så hvorfor nå liksom? :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Hadde mirenaspiral i 3 år før jeg fjernet den.. hadde 3-4 dager blødning med den med 28 dager mellomrom i alle tre årene.. satt inn ny i feb/mars .. de første tre mnd hadde jeg blødning, juni og juli har jeg ikke hatt antydning til blødning i det hele tatt... uten spiral kan jeg ha opp til 8 dager... har heller aldri blitt blødningsfri på p-piller... så hvorfor nå liksom? :hilarious::hilarious::hilarious:

Er ikke lett å skjønne seg på kroppen altså :p
 
DET stemmer :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Ingen prevensjon som noen gang har gjort meg blødningsfri... ikke engang den jeg har nå (som jeg også hadde tre år før)... før nå... wtf... :hilarious:
det er sikkert for at dere vurderer å prøve ganske snart.. bare for at det skal ta litt ekstra tid å komme inn i syklus når du tar den ut :p typisk..
 
Back
Topp