1600km nord
Glad i forumet
Jeg merker jeg blir nervøs av å ikke få mensen. Jeg har hatt spiral i litt over et halvt år og ikke hatt mensen. Nå går jeg og er redd for at jeg er gravid. Jeg er sliten, emosjonell til tider, har vært småkvalm noen ganger de siste par ukene.. Men alt dette kan også komme av søvnmangel (vi har en på 3år og ei på 10mnd. begge står opp tidlig og lillesøster nattammes ennå. og så pusser vi opp). Puppene er ikke ømt som de var de to ganger jeg har vært gravid. Men jeg ammer enda, så de oppfører seg nok annerledes. En til baby er IKKE etter planen, så jeg blir nervøs til tross for at det godt kan være andre grunner for disse 'symptomene'. Jeg skal ta en test snart, men jeg kan jo ikke ta graviditetstest hver måned i mange år.
Dere med spiral, er dere like nervøse som meg? Hvordan kan vi være sikker på at vi ikke er gravid når vi ikke får mensen? Noen her som har blitt gravid med spiral?
Dere med spiral, er dere like nervøse som meg? Hvordan kan vi være sikker på at vi ikke er gravid når vi ikke får mensen? Noen her som har blitt gravid med spiral?