Gravid med spiral

Komme seg raskt til lege,får hensvisning for å få fjernet spiralen, og deretter oppfølgning med tidlig UL om man ønsker å beholde barnet da!

å hillvidde ikkje skrem meg[:D] eg har kobbar!

e du gravid?

Venninna mi blei gravid med spiral. Hun fikk beskjed om å fjerne den med det samme. Var sjangs for at det ikke kunne gå bra ja. Gikk bra med henne. Var da jeg og hadde spiral og starta med p-piller i tillegg[X(] Hadde altså ikke ment å bli gravid da med andre ord[;)]

Ikke kobber, men hormonspiral. Ble gravid i slutten av januar og spiralen ble tatt ut 29 februar. Visste ikke at jeg var gravid, den ble tatt ut fordi jeg blødde så mye at jeg måtte ta medisiner for å holde på nok blod i kroppen. Så legen satt foten ned. Og godt var det gitt![:-] Trodde først jeg var blitt gravid rett etterpå den var tatt ut, men det viste seg at jeg var 4 uker lenger på vei enn jeg trodde i svangerskapet [;)]
Svigermor har blitt gravid på kobberspiral 2 ganger, og mormor 1 gang 16 år etter hun var "ferdig" med barn [8|]

Svigermor aborterte første gangen den ble tatt ut, da hun var gravid, og det gikk fint med barnet 2 gangen.
Med mormor gikk det bra med barnet, og det gjorde det også med meg [:)]

Spiralen må ut fortest mulig. Og det er desverre 50% sjangse for om det går bra med fosteret eller ikke. Er ikke så mye mer å gjøre desverre. Masse lykke til, håper det går bra.. <3

Siden det er større sjans for å bli gravid utenfor livmoren så ville jeg fortet meg til lege så fort det er åpent igjen!
Dersom embryoet ligger der det skal så anbefaler de å fjerne spiralen så fort som mulig.
Lykke til!

Jeg ble gravid med kobber spiral, men det er fordi kroppen min fra støtter seg dem [X(] Første gang fant legen den i livmor halsen da var jeg gravid og 2 gang så var den helt borte vekk.. [8|] så jeg skal ikke ha kobber spiral noe mer..

Back
Topp