gravid med p-stav.. erfaringer?

hege 89

Flørter med forumet
Heisann damer..

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med p-stav og graviditet ? Jeg vet at det skal være nærmest umulig å bli gravid med p-stav, men har hatt så innmari mange symptomer som minner om mine 2 graviditeter med mine to nydelig gutter ☺ noen som har blitt gravid med p-stav eller kjenner noen som har blitt det ?

Jeg tror faktisk ikke det eksisterer noen som har blitt det. Jeg hadde også noen rare symptomer iblant, men i løpet av seks år og tre måneder (over tida på den første staven) så ble ikke jeg det ihvertfall.

Hvor lenge har du hatt den da? Når jeg fikk satt inn min i januar begynte jeg å få "gravid-symptomer" etter 2-3uker, kvalme og sånne ting, og det pågikk i 2 måneder. men var bare bivirkninger. Min er knekt, har nok vært det fra starten av, men ble helt sikker for en uke siden da den har flyttet litt på seg så det ble mer merkant. Har ikke fått time hos legen enda, men tatt tester bare for å sjekke, og de var negative :) jeg tror egentlig jeg blir veldig lett gravid da jeg har tre barn som ikke er planlagte :p så derfor tror jeg at den fortsatt fungerer til tross for at den er ødelagt. :)

Back
Topp