Gravid med p-piller

Hanne 24

Blir kjent med forumet
Jeg er nå gravid med nr. 3.  Jeg gikk på p-piller fra jeg var tennåring til jeg var klar for beibi som 23 åring. Da jeg sluttet med p-pillene tok det et år før jeg ble gravid med nr. 1.  Gravid med nr. 2 , ni månder etter, etter å ha spist p-piller i 3 månder.  Nå har jeg gått på p-piller i 2 år. SÅ flink å spise hver dag til samme tid. Men tror ikke de virker lengre. Gravid nå med nr 3.  Nå blir familien komplett i august med en gutt på 4 år og gutt å¨2,5 år og en/ei nyfødt. Tror jeg da må prøve spiral. Eller at jeg eller mannen min steriliserer oss.

Gratulerer! Virker som om p-pillene ikke virker på deg ja... men det var jo en positiv overraskelse da ;-) siden det virker som at dere har planlagt å få 3 barn :-) Får nok heller satse på annen prevensjon etter graviditeten! :-)

førstemann er p-pille unge;) Einaste gongen eg glømte ei pille var eg allerede gravid (fant det ut ei nokon dager seinare når mensen ikkje dukka opp) =)

Jeg gikk på p sprøyte, ble gravid i september og hadde en SA i oktober. Begynte da på p pillen fordi vi ville vente et år ca.. Men her sitter jeg igen da, med spire i magen :-)

Gratulerer:) Høres nok ut som om at p-piller ikke fungerer på deg..

gratulerer :)

Back
Topp