Gravid med nummer to, 14 uker, kjenner liv nesten hver dag nå

Jeg er 14+6 og dette er nummer 2, jeg kjenner også liv så si daglig nå, men er enda veldig svakt. Noen kjenner liv tidlig andre ikke, kommer an på hvor morkaka ligger og hvordan babyen ligger.
 
Ja :) jeg tror jeg har kjent et par dulter bare denne gangen (nr4)
Har morkaka foran denne gangen :(
 
Jeg er 14+6 og dette er nummer 2, jeg kjenner også liv så si daglig nå, men er enda veldig svakt. Noen kjenner liv tidlig andre ikke, kommer an på hvor morkaka ligger og hvordan babyen ligger.

Ja, det er ikke veldig tydelig, men når jeg ligger helt stille så kjenner jeg det. Kjente ikke fullt så mye sist pga morkake.
 
Jeg er tredjegangs og kjent liv nesten hver dag siden uke 13! ❤️ Er 15+5 i dag og bevegelsene blir stadig mer tydeligere.
Jeg har morkaken foran men kjenner det godt på sidene og nede
 
16 uker og kjenner ingenting så langt, men tenker at det er grenser for hvor mye kraft det kan være i en liten tass på hundre gram, også jeg er nok ikke så følsom for det som andre.
 
Andregangs og 14+2, usikker på om jeg har kjent for har følt at "dultene" jeg har kjent er så sterke iforhold til hvor langt på vei. Legen mente også det var veldig tidlig å kjenne noe nå. :bored:
 
Har også kjent siden uke 13, men det varierer veldig fra dag til dag. Morkaka ligger foran, men kjenner bevegelser langs magen/veggen. Luft er gjerne bobleaktig =p Men er veldig, veldig svak altså. Dette er min andre gang.
 
Jeg kjente det rett før 14, og som flergangs er jeg helt sikker. Men bre den ene gangen forløpig, venter spent på neste gang!
 
Så heldig du er. Nyt :)
Gravid for 4.gang her uke 17...kjenner ikke noe enda og morkaka bak... Kjipt.. Kjente to siste fra uke 15/16
 
Jeg mener jeg har begynt å kjenne litt liv. Dette er mitt andre svangerskap og er i uke 15:)
Kjenner litt sånn dulting inni magen, ikke så ofte men sitter jeg helt i ro eller ligger så kjenner jeg det:)
Gleder meg til jeg kjenner skikkelig med liv(med spark og at bebisen snur seg), tiden kan ikke gå fort nok:D
 
Ja, er det jeg også har hørt. Men såpass kraftig som jeg føler jeg har kjent tror jeg hadde vært litt rart :shy:

Kjennes ut som om denne flytter seg rundt på en måte. Når jeg har kjent luft i magen så er det på en helt annen måte. Her en kveld var jeg sikker på at jeg kjente det på utsiden, men jeg var så trøtt så jeg vet ikke om det var halvveis en drøm.
 
Jeg er gravid med første. Er 16 uker. De siste dagene har jeg kjent noe hver dag. Er ikke sikker på om det er liv men kjennes som noen kiler meg fra innsiden av magen litt under navlen. Tror dere det kan være det?
 
Back
Topp