mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Åååh, luring- trodde du hadde tatt test

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

så tok laaang tid å se fargestoffet gå forbi testfeltet! Men syns eg såg ting heile tida, men ja, tenkte nei eg må berre prøve å tisse på kommando og dyppe ein til! Fekk ein liten men konsentrert skvett ut og dyppa ein ikkje fult lika lenge. Syns jammen eg ser noko på den og! Dyppa nok for lenge, for bildet e tatt etter 5min og du ser enda fargestoff som beveger seg
Seeer!!9dpo, tidligtest ENDELIG!
Duppa den øverste i urinen eg tissa kl 10:30, holdt den nok litt lenge, står ein skal holde minst 3sek, men eg holde alltid til det starter å dra opp over testfeltetså tok laaang tid å se fargestoffet gå forbi testfeltet! Men syns eg såg ting heile tida, men ja, tenkte nei eg må berre prøve å tisse på kommando og dyppe ein til! Fekk ein liten men konsentrert skvett ut og dyppa ein ikkje fult lika lenge. Syns jammen eg ser noko på den og! Dyppa nok for lenge, for bildet e tatt etter 5min og du ser enda fargestoff som beveger seg
Men, blei veldig spennande detta! Ryke nok testar i hytt og gevær nå!!!
Vis vedlegget 466370

9dpo, tidligtest ENDELIG!
Duppa den øverste i urinen eg tissa kl 10:30, holdt den nok litt lenge, står ein skal holde minst 3sek, men eg holde alltid til det starter å dra opp over testfeltetså tok laaang tid å se fargestoffet gå forbi testfeltet! Men syns eg såg ting heile tida, men ja, tenkte nei eg må berre prøve å tisse på kommando og dyppe ein til! Fekk ein liten men konsentrert skvett ut og dyppa ein ikkje fult lika lenge. Syns jammen eg ser noko på den og! Dyppa nok for lenge, for bildet e tatt etter 5min og du ser enda fargestoff som beveger seg
Men, blei veldig spennande detta! Ryke nok testar i hytt og gevær nå!!!
Vis vedlegget 466370

kanskje venta på sterkere strek i måro!

va heilt sikker på at eg pakka alt i eit handlenett på badet for å snika det ut, men neida, dei va ikkje i det handlenettet iallefall. Jaja, heldigvis hadde eg ikkje lagt tidligtestene oppi testeska så dei låg iallefall i nettet
så får sjå om eg gidde kjøpa nåke fleire MS eller om eg berre får ta til takke med BP... ka batch MS e i tilfelle verdt å bruka ekstra penger på?
Husker ikke hvilke det dreier seg om, men mener det er de som slutter på 61, 11 og 32 iallefall! Uansett, så er ikke MS brukenes omtrent lengerJa alle som er ute då med andre ordÅneeei, så kjipt du glemte testeneHusker ikke hvilke det dreier seg om, men mener det er de som slutter på 61, 11 og 32 iallefall! Uansett, så er ikke MS brukenes omtrent lenger
Synd, for det var ordentlig gode tester før!
kjøpte ein 11, syns eg kunne skimte noko svakt, men hadde for lite strøm til å ta bilde. Legge Romeo nå og så skal eg sjekke etterpå
angra litt på at eg ikkje dyppa ein tidligtest og, så om eg får skvist ut nåken dråpar ryke sikkert ein til ikveld
What? Her har jeg gått glipp av noe? Hva skjer med de her testene? Jeg har nettopp kjøpt 20 stk! Haha. Jeg var så fornøyd sist!Åneeei, så kjipt du glemte testeneHusker ikke hvilke det dreier seg om, men mener det er de som slutter på 61, 11 og 32 iallefall! Uansett, så er ikke MS brukenes omtrent lenger
Synd, for det var ordentlig gode tester før!
Ja dei e blitt megadårlige dessverreWhat? Her har jeg gått glipp av noe? Hva skjer med de her testene? Jeg har nettopp kjøpt 20 stk! Haha. Jeg var så fornøyd sist!

(ser muligens streken bedrepå bildet her ser eg!)Ja, jeg ser hva du mener, det er liksom noe! Spent på utviklingen!9dpo - makesure test!
Syns at eg kan skimta ein strek her ogmen eg hadde nok kalla den blenda til vanlig ja
(ser muligens streken bedrepå bildet her ser eg!)
Vis vedlegget 466425
Kan se en svak strek, x for at den utvikler seg9dpo - makesure test!
Syns at eg kan skimta ein strek her ogmen eg hadde nok kalla den blenda til vanlig ja
(ser muligens streken bedrepå bildet her ser eg!)
Vis vedlegget 466425