Gravid med nr 5❤️✨️ termin 20.April!

9dpo, tidligtest ENDELIG!
Duppa den øverste i urinen eg tissa kl 10:30, holdt den nok litt lenge, står ein skal holde minst 3sek, men eg holde alltid til det starter å dra opp over testfeltet :hilarious: så tok laaang tid å se fargestoffet gå forbi testfeltet! Men syns eg såg ting heile tida, men ja, tenkte nei eg må berre prøve å tisse på kommando og dyppe ein til! Fekk ein liten men konsentrert skvett ut og dyppa ein ikkje fult lika lenge. Syns jammen eg ser noko på den og! Dyppa nok for lenge, for bildet e tatt etter 5min og du ser enda fargestoff som beveger seg:smiley-ashamed004
Men, blei veldig spennande detta! Ryke nok testar i hytt og gevær nå!!!
20250804_120438.jpg

Duppa den øverste i urinen eg tissa kl 10:30, holdt den nok litt lenge, står ein skal holde minst 3sek, men eg holde alltid til det starter å dra opp over testfeltet :hilarious: så tok laaang tid å se fargestoffet gå forbi testfeltet! Men syns eg såg ting heile tida, men ja, tenkte nei eg må berre prøve å tisse på kommando og dyppe ein til! Fekk ein liten men konsentrert skvett ut og dyppa ein ikkje fult lika lenge. Syns jammen eg ser noko på den og! Dyppa nok for lenge, for bildet e tatt etter 5min og du ser enda fargestoff som beveger seg:smiley-ashamed004
Vis vedlegget 466370
Seeer!! :hello2

Vis vedlegget 466370

Seeeer :excited001 :love7

Bildet etter 10min når fargestoffet er vekke. Vanskelig å få med på bildet, men definitivt rosa strek så trur jammen eg e gravid eg:nailbiting::love017
Men, veit babyplan har vært litt lumske, har blitt lurt før, så time will tell!
Det stora spørsmålet er om eg skal sette blodfortynnande sprøyte nå eller ei:confused013 kanskje venta på sterkere strek i måro!
20250804_121146.jpg

9dpo.

symptomer:
☆ Irritabelt humør
☆ Murringer
☆ Vond korsrygg, typiske hormonsmerter
☆ Luft i magen
☆ Aukande luktesans

Og om ikkje irritabelt humør allerede var på topp så fant eg ut når eg klargjorde for å duppa ein haug Makesure tester i koppen at eg har GLØMT dei i Skånevik :smiley-angry017:smiley-angry017 va heilt sikker på at eg pakka alt i eit handlenett på badet for å snika det ut, men neida, dei va ikkje i det handlenettet iallefall. Jaja, heldigvis hadde eg ikkje lagt tidligtestene oppi testeska så dei låg iallefall i nettet:nailbiting: så får sjå om eg gidde kjøpa nåke fleire MS eller om eg berre får ta til takke med BP... ka batch MS e i tilfelle verdt å bruka ekstra penger på?

Åh, så kjipt! Jeg tror ikke det er så veldig nøye ang MS testene og batch nummer.. Men har dårligere fargestoff, men det er mer når navn har skikkelig strek at det blir merkende (synes jeg da).

Åneeei, så kjipt du glemte testene:sorry: Husker ikke hvilke det dreier seg om, men mener det er de som slutter på 61, 11 og 32 iallefall! Uansett, så er ikke MS brukenes omtrent lenger:confused: Synd, for det var ordentlig gode tester før!

Helt klart strek :love017 håper den sitter

Åneeei, så kjipt du glemte testene:sorry: Husker ikke hvilke det dreier seg om, men mener det er de som slutter på 61, 11 og 32 iallefall! Uansett, så er ikke MS brukenes omtrent lenger:confused: Synd, for det var ordentlig gode tester før!
Ja alle som er ute då med andre ord :hilarious: kjøpte ein 11, syns eg kunne skimte noko svakt, men hadde for lite strøm til å ta bilde. Legge Romeo nå og så skal eg sjekke etterpå:happy: angra litt på at eg ikkje dyppa ein tidligtest og, så om eg får skvist ut nåken dråpar ryke sikkert ein til ikveld:dead:

What? Her har jeg gått glipp av noe? Hva skjer med de her testene? Jeg har nettopp kjøpt 20 stk! Haha. Jeg var så fornøyd sist!

What? Her har jeg gått glipp av noe? Hva skjer med de her testene? Jeg har nettopp kjøpt 20 stk! Haha. Jeg var så fornøyd sist!
Ja dei e blitt megadårlige dessverre ❤️ men eg såg strek på 11 batchen, så spent på å sjå kossen den utvikle seg :happy:

9dpo - makesure test!
Syns at eg kan skimta ein strek her og:cool: men eg hadde nok kalla den blenda til vanlig ja:hilarious: (ser muligens streken bedrepå bildet her ser eg!)
20250804_194506.jpg

Back
Topp