Gravid med nr 4

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hei alle sammen. Da melder jeg meg inn hos dere med termin 24.desember med mitt 4.barn....
Det blir lenge til jeg kan fortelle min omgangskrets om denne graviditeten, men har veldig lyst å snakke om det og glede meg så håper det er en kjekk terminklubb her

Gratulerer og velkommen! Ja er deilig og kunne skrive fritt en plass, det hjelper litt på lysten til å fortelle det.

Hei! Gratulerer!

Hei alle sammen. Da melder jeg meg inn hos dere med termin 24.desember med mitt 4.barn....
Det blir lenge til jeg kan fortelle min omgangskrets om denne graviditeten, men har veldig lyst å snakke om det og glede meg så håper det er en kjekk terminklubb her

Samme her! Jeg venter Nr 5 (veldig uplanlagt!) Gratulerer :D

Tusen takk . Ikke heelt planlagt her heller, dvs litt tidlig, men like glad for det . Er snart 39 så kunne ikke ventet stort lengre heller. Men nå er det en ny far og derfor må jeg nok holde det hemmelig litt lengre. Da er det godt med slike forum som dette

Gratulere:)

Åh så morro <3

Håper du ikke holder tilbake med å fortelle pga folk kommer til å være frekke. Kommentarer som "skal du ha ditt eget fotballag/ sekt/ orkester :-P ol" har folk akt for lett å lire av seg.

Ønsker deg lykke til og gleder meg til å følge deg og din familie <3 Fin termindato ;) hvilke årstider har du fra før av! Jeg har ett sommerbarn, så blir morro med viterbarn :)

Åh så morro <3

Håper du ikke holder tilbake med å fortelle pga folk kommer til å være frekke. Kommentarer som "skal du ha ditt eget fotballag/ sekt/ orkester :-P ol" har folk akt for lett å lire av seg.

Ønsker deg lykke til og gleder meg til å følge deg og din familie <3 Fin termindato ;) hvilke årstider har du fra før av! Jeg har ett sommerbarn, så blir morro med viterbarn :)

Vel, holder tilbake pga kommentarer ja... Men ikke pga antall barn, men fordi jeg fikk raskt type etter brudd fra årelangt forhold ( fått myyyyye kommentarer pga det, ufine), i tillegg til at han nye har andre ting folk føler de kan være ufine for. Mye dømming av andre ute og går altså. Så har vi heller ikke vært sammen så lenge så her er det mye å ta meg på.. Men det er kun på min side det er kommentarer, ikke på hans. Ødelegger jo litt gleden, men prøver å legge det til side.
Jeg har ett vårbarn, ett sommerbarn og ett høstbarn så da mangler bare vinterbarner

Back
Topp