Gravid med nr 4, andre i samme sko?

Angigrl

Andre møte med forumet
Føler jeg ikke rekker å være så uttålmodig som mange andre her. Har ikke gått til noe legesjekk, føler liksom ikke det er så nødvendig før over uke12. Og har ikke følelsen av å være spesielt opptatt av hva som skjer frem til uke 12.

Mistet i uk 10 i fjor, før jeg ble gravid med min yngste (nr 3), og da  var jeg så inni i graviditeten at det var som å miste et veldig konkret barn. Nå tar jeg det veldig piano, og tenker litt sånn at det som skjer det skjer. Er det litt kaldt liksom? Eller er jeg bare såpass rutinert på dette nå? :p

Hei jeg er i samme båt som deg :) Venter nr 4, uventet. Og er som du sier.. litt det som skjer det skjer. Men det er vel fordi det allerede har vært så utrolig mye frem og tilbake og har en truende abort pga blødninger. Ny UL i morra for å se om det fortsatt er liv laga. Og nå er jeg liksom sånn derre atte ja ja.. har det gått galt så har det gått galt. Veldig kaldt i mine egene ører, ønsker jo ikke det, men det er det som flyr i tankene mine. Kansje sin egen måte å beskytte seg mot smerte?

Hvor gamle er dine? Langt er du på vei? :)

Jeg er 9 + 4 nå. Har to gutter og en jente. 12. (snart 13), 10.5, 6 år :)

Godt jeg ikke er alene. Jeg tenker også litt slik. At jeg vet jo egetlig ikke om det ender i baby enda, og skjer noe, så er det ingen som gjør noe uansett med det. Så holder liksom litt tilbake. Og ja, får jo litt dårlig samvittighet over å ikke være helt hysterisk.

Jeg har en gutt på 9, en
jente på 2
 og ei på 9mnd som trykker voldsomt på enter her nå :p

Ja, også er jeg 8+1 nå

gravid med nr 4 eg også.. har ikke bestillt legetime og stresser ikke med noe som helst. var på tidlig ul privat for å se om det var noe der i det heila, for kjenner ikke så mye symptom som eg har hatt de andre gangene, er bare veeldig trøtt..
har 2 jenter og 1 gutt :)

Er i samme sko ja ;)
Har 3 gutter fra før på 8, 7 og 5 år :)
Nr. 4 var ikke planlagt, var egentlig ferdig, men lilleknøttet i magen vil bli akkurat like mye elsket som de andre tre <3 
Begynner på uke 9 i morgen, og stresser ikke med noen første kontroll hos lege/jordmor :)
Var på tidlig ultralyd i uke 7, og da var det et bittelite knøtt med et bankende hjerte <3

ja, jeg er også gravid med nr 4, ikke helt planlagt men hjertelig velkommen er den ;) har en gutt på 9 år, jente på 6 år og en gutt igjen på  3år, så vi gleder oss til den lille.

Hehe... Kan se ut som en nr 4 ofte er en liten overraskelses pakke. Jeg gleder meg masse, mens sambo ikke er like begeistret. Kan skjønne ham også. Siden han ble pappa for første gang for bare litt over 2 år siden, og 4 på 3 år, kan sette ut en hver mann :p

Back
Topp