gravid med nr.3

27.02.2013

Andre møte med forumet
Hei. Er gravid med nr 3 jeg. Men har fått skikkelig mage. Å skal være bare 6 uker på vei. Termin etter mine beregninger skal være 20 februar.
 
Hei! Grattis!
Jeg venter også nr 3, og syntes idag at magen sto mistenkelig mye ut. Er bare 6+1, men føler at den er større. Vet at fosteret ikke er stort nå, men det føles mest sånn at det jobbes så mye der inne, at den blir helt oppblåst. Har masse murring. Det er mye som skal skje!
Lykke til!
 
Venter også nr 3, men har ingen mage og null symptomer....... Blir nesten bekymret! Veldig trøtt da, men det er det eneste... Jeg vil også ha mage! ;-)
 
Jeg venter også nr.3, men har ingen spesielle symptomer. Litt kvalm hvis jeg kjenner etter. ;)
 
Så moro at så mange venter Nr 3, der gjør jeg/vi også :) det varierer litt med symptomer her, men er stortsett littkvaln og trøtt hele tida :)
 
venter også nr 3. kjempeoppblåst hele dagen...ingen gravidmage..bare tjukkemagen...
 
Har 1 barn, mn har gått et halvt svargerskap frem til des11. Så er spent på når magen kommer denne gangen :)

Lykke til damer :)
 
Jeg venter også nr 3 har en gutt og jente fra før . kvalmen kom viss i går kveld måtte bare legge meg å sove kl var ikke mere en 0800- har termin etter bergeninger 21 feb. blir mitt 3 barn i februar da,. hehe  sønnen min er 1 feb og datteren min er 14 feb. blir spennende å se når denne kommer vist alt går bra. Har masse muringer og såre pupper  :(
 
nr 3 på vei her også:)

kjenner kvalmen har meld sin ankomst hos meg. Har ikke fått mage ,men puppene derimot!!!!!

Jeg kjøpte meg nye BH`er for 2 uker siden......de passer ikke lengre....måtte finne frem de gamle "bestemors" bh`ene fra jeg var gravid sist......
 
Ser virkelig ut som jeg er 4mnd på vei. Venninne som kommenterer det. Ikke gøy når man kun skal være bare6 uker på vei.
 
Venter også tredje. Jente og gutt her også. Har masse symtomer, hvalme og BL er de viktigste. Har kun "babymage" fra de to andre, men pga. kvalmen går jeg i mammatøy. For ellers er kvalmen ikke til å holde ut. De to første har ligget veldig tett intill ryggsøylen min, så blir ikke så stor utover. .. Og jeg venter gjerne en stund på magen. Blir mer enn nok lei av den etterhvert.
 
Venter og nr 3, og har fått skikkelig mage (skal vel sies at den aldri har blitt flat eter de to siste svangerskapene heller) så lurer på hvor lenge vi klarer og skjule hemmeligheten :)
 
Venter også nummer tre. Her er det ingen mage enda, heldigvis, men massevis av andre symptomer. Er kvalm, trett, ingen overskudd i hele tatt, ømme bryster, større bryster, en ufattelig luktesans....
Magen tenker jeg kommer etterhvert!
 
jeg venter og nummer 3. Har kjøpt melkesyretabletter for treg mage på apoteket, tror dette hjelper for at ikke magen skal stå rett ut :) er 5+1 , merker litt kvalme på kvelden og uren hud
 
Gratulerer :)

Er også gravid med nr 3 :)
Har svært lite symptomer. Er litt trøtt for tiden og litt stikkinger i magen.
Syns magen min er normal forløpig. Men er da bare 5 uker på vei jeg da...
 
gratulerer!

jeg venter nummer 2, og magen min er også mye større allerede og er bare 6 uker på vei, men men... er så oppblåst at jeg ikke klarer å trekke inn magen, så da får folk bare tro at jeg er gravid, det stemmer jo til og med :P hehe!
 


damita skrev:
Jeg venter også nr 3 har en gutt og jente fra før . kvalmen kom viss i går kveld måtte bare legge meg å sove kl var ikke mere en 0800- har termin etter bergeninger 21 feb. blir mitt 3 barn i februar da,. hehe  sønnen min er 1 feb og datteren min er 14 feb. blir spennende å se når denne kommer vist alt går bra. Har masse muringer og såre pupper  :(


artig at alle tre er i februar :)
 
Her er også nr. 3 på vei! =) Har to jenter fra før. Har i utgangspunktet masse mage, men den føles mye større ut nå! ( er 8 + 5 ). Mye oppblåst og kvalm, og vil få tak i mammaklær snart, så jeg kanskje kan føle meg litt bedre.. 
Med nr. 2 var det synlig før jeg var 12 uker, selv om jeg også da hadde stor mage fra før. Formen forandra seg gangske fort.
 
ja litt moro er det å få alle i feb. men fyyy så dyr mnd da.. 3 bursdager på en mnd. men da er di jo ferdig også. alle på en å samme mnd hihi..
Har ingen mage enda. litt glad for det. vil ikke si noe før jeg er 12 uker på vei..har gått ned 1.1/2 kg på en uke pga kvalme..  håper å få litt mere energi fremover.. moro att flere venter nr 3...
 
Back
Topp