Gravid med nr 2!

Trickeey

Andre møte med forumet
Hei! Idag er jeg 11uker på vei å synes jeg merker babyen. Bobler å vill ikke kalle det spark men akkurat som litt dytting eller dulting.. Lurer så på om det er noe jeg innbiller meg eller er det mulig å kjenne det så tidlig? Er det flere som har det slik? Nå med nr 2 vet jeg jo hva man skal kjenne etter, men der er alltid ett men :p er jeg den eneste som har dt slik?

Er så uheldig at jeg har aldri kjennt mine før de kan kjennes utenpå og... Så kan dessverre ikke hjelpe!

Jeg er bare kommet 9 uker (straks) og har selvfølgelig ikke kjent noe enda..Men har hørt flere av mine sagt de har kjent bevegelser som du beskriver så tidlig, og har vel en slags forventning til å merke mini rundt uke 12;) Jeg vil tro det er babyen du kjenner ja:) :) <3<3

Jeg venter også nr 2, og har det litt som deg. Vet jo hva jeg skal kjenne etter, og jeg er 11 uker på vei i dag.. Kjenner noe som likner følelsen av barnet som beveger seg, men er veldig usikker på om det kan være det, og egentlig tror jeg ikke det er det, fordi jeg kjenner godt hvor den lille ligger.. (når jeg ligger i senga kan jeg kjenne en liten kul/klump som antageligvis er livmora der den lille ligger på den ene siden. Er også her jeg får vondt når det er noe..  Føler ikke disse bevegelsene kommer direkte derfra...

Tusen takk for svar:)! Jeg har aldri hatt vondt å ligger fortsatt på magrn som jeg elsker! Gruer meg til jeg ikke klarer å ligge slik lenger, husker jeg savnet det såå når jeg gikk med første mann.. :) Er også sånn at jeg tenker at det ikke er babyen, men hva annet kan det være? Det må jo egentlig være babyen.. Tenker jeg egentlig.. Kanskje jeg bare gleder meg til å endelig få kjenne ordentlige spark at jeg innbiller meg ting, hehe :p

Da jeg kjente baby forrige gang, så gikk deg bare to-tre dager fra jeg merket bevegelse til jeg var helt sikker!

Jeg er "sikker" på at jeg har kjent det lenge nå, men siden "alle" påstår at det er umulig så bare later jeg som om det er innbilning :-/

Back
Topp