Gravid med nr.2 eller...

janke77

Glad i forumet
Jeg håper noen av dere kan berolige meg litt..
Det er 10år siden jeg gikk gravid sist, og man har plutselig så mange flere bekymringer enn det man hadde når man var yngre.. Det er kanskje ikke så ulogisk, men alikevel..

Har jo lest en del på graviditets signaler.., men blir alikevel litt "bekymret". Nå er jeg riktig nok ikke mer enn 5+4, og de tegnene jeg kjenner er denne murringen, nesten så jeg tror mensen skal komme når som helst og kan til tider ( hvis jeg dytter/klemmer ) kjenne at jeg har ømme bryster.. Men, egentlig ikke så mye mer enn det.. Normalt?

Jeg har ikke vært hos lege enda,da han sa at det ikke var nødvendig før uke 10-12, men jeg har jo tatt 2 tester som viser at jeg er gravid..
Husker fra forrige svangerskap at jeg også hadde denne stikningen/murringen, men jeg har begynt å lure på om jeg kanskje bare innbilder meg hele greia??
At jeg ønsker det så sterkt at kroppen oppfører seg som om jeg skulle være det.. vet det er en litt syk tanke.. Tenkte aldri på noe av dette sist..

Ville jo vært litt rart at 2 tester ( tatt med 1 dags mellomrom ) skulle vise at jeg var gravid om jeg ikke var det?? Det sies jo at disse testene er 99% sikre..

Kanskje jeg skulle tatt en tur til legen og fått det 100% bekreftet??

ORIGINAL: 2-barnsmor-22

Det gjorde jeg![:)]

Gikk til lege for å få det 100% bekreftet?

ORIGINAL: janke77

ORIGINAL: 2-barnsmor-22

Det gjorde jeg![:)]

Gikk til lege for å få det 100% bekreftet?
Ja!!! Det var så godt å høre at testen var positiv hos legen også![:)]

ORIGINAL: Emmeline

Sjelden en postiv test er feil[;)] så du er nok gravid.
Jeg hadde ingen symptomer før magen poppet frem rundt uke 15 jeg[:D] så jeg vet hvordan du har det. Jeg gikk til lege da jeg var rundt 6 uker på vei, bare for å få det bekreftet.

Blir så glad for at dere her inne er så engasjerte og villige til å svare på alt mulig [:D]
Tusen takk for svar!! Tror jeg da bestiller en time etter påske,så jeg får det 100 %bekreftet!

Back
Topp