Gravid, med negativ test?

blirdetfire?

Forelsket i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Sommerspirene 2025
Jeg skulle hatt mensen 18. Mars, men den har fortsatt ikke kommet. Er kvalm å trøtt, å spiser alle ut av huset. Men jeg tester negativ. har kansje tatt 5 tester;o men det er fortsatt negativt. Jeg bruker sticks fra billigetester.no. er disse sikker? Jeg spurte mamma å hun sa at hun ikke tok noen positiv test før uke 13 når hun var gravid. Er dette noe jeg kan "arve"? Går det ant at testen er negativ, men at jeg er gravid?

Har ikke stresset heller:p for og ha det sagt. Jeg har stresset litt de siste dagene, men mest fordi jeg vil vite..
Håper noen kan svara meg!:)

Jeg vet ikke, men tok selv flere tester frem til uke 23 av svangerskapet som var negative...
Derfor jeg fant ut av svangerskapet så sent!

ORIGINAL: vinterkyss

Jeg vet ikke, men tok selv flere tester frem til uke 23 av svangerskapet som var negative...

Men var det slik at du 'bare visste det'? jeg har aldri vært gravid før, å vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Kvalmen er der og jeg er trøtt å sliten hele tiden. Er så hormonell at jeg blir flau.. Noen sier jo at dem visste det bare, men jeg vet ikke.

ORIGINAL: Silje H

ORIGINAL: vinterkyss

Men var det slik at du 'bare visste det'? jeg har aldri vært gravid før, å vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Kvalmen er der og jeg er trøtt å sliten hele tiden. Er så hormonell at jeg blir flau.. Noen sier jo at dem visste det bare, men jeg vet ikke.

Nei, jeg skjønte det ikke i det hele tatt [8D]

visst du er usikker så ta en tur til legen, så kan de sjekke litt nøyere der. [:)]

ustabil syklus?

jeg hoppet plutselig over 1 mnd.. fikk mensen da jeg skulle hatt den men bare en mnd senere [8D] førdet hadde jeg den omtrent på samme tid..

eg testa sikkert 10 ganger, alle var negative. Måtte te legen å ta blodprøve og da var eg 5+6. Lykke til.

Back
Topp