GRAVID MED MIGRENE

airam

Flørter med forumet
EG E PLAGA MED MIGRENE TIL TIDER OG TIL VANLIG BRUKER EG IMIGRAN. VÅKNA MED MIGRENE IDAG...OG HAR DET FORTSATT[:o] MEN IMIGRAN ER DET LITE ERFARING MED ANG GRAVIDITET STÅR DET. DET ER JO RØD TREKANT PÅ PAKKEN, OG EG BLIR JO GANSKE TRØTT AV DE. SÅ, SÅ BRA FOR FOSTERET ER DET NOK IKKJE TENKE EG. HAR DERFOR IKKJE TATT IDAG...MEN SÅ SITTER EG JO HER DA OG....AU AU AU.... NOKEN ANDRE GRAVIDE SOM LIDER AV MIGRENE? KA GJER DÅKE?

Jeg har ikke det problemet, ville bare sende deg en medfølende klem og håper at du blir bedre snart!

[:)][:)][:)] TUSEN TAKK SNILLE DU[:)][:)][:)]

Jeg føler med deg, jeg hadde også migrene i begynnelsen av svangerskapet, og siden jeg ikke turte ta smertestillende, så satt jeg der og hadde vondt. Du kan trøste deg med at det går over, det gjorde det med meg i hvertfall.

Hei! Har vært plaget me migrene i mange år.. har oxo bruk imigran.. men fikk beskje av legen at de skulle "helst unngås" under svangerskapet.. en i blandt gjorde ikke så masse, men sku helst unngå de, da de vet så lite om de påvirker fostret!

Men en kan ta paracet, legge se på et mørkt, kaldt rom, å prøve sove..

D hjelper iallefall på meg... [:D][:D][:D]

UFF JA... VEIT D GÅR OVER MEN E BÅNN NÅR DET STÅR PÅ. HAR HATT MIGRENE GJENNOMSNITTLIG TRE GANGER PER MND DE SISTE TO ÅRA NÅ, SÅ FÅR HÅPE DET IKKJE BLIR SÅ MASSE NÅ NÅR EG E GRAVID OG IKKJE KAN TA NOKE...

TOK FAKTISK EN IMIGARN DAGEN FØR EG TESTA POSITIVT, SÅ HÅPER D GJEKK BRA... HAR TATT PARACET..MEN INGEN VIRK. SÅ ER DET IKKJE SÅ LETT Å GÅ Å LEGGE SEG NÅR EG E HEIMEVÆRENDE M JENTO.. MEN TAKK FOR RÅD[:)]

D gikk nok bra skal du se.. fikk ikkje beskje om at de var farlige å ta da.. men ska brukes me måte liksom.. [:D]

GOD BEDRING aimir! OG GRATULERER!

Kiropraktor!!!

Min mor har alltid vært plaget av mye migrene, men nå har hun begynt å jobbe hos en kiropraktor..
Og han "drar henne med" inn på kontoret og knekker litt, og vips er migrenen mye bedre.. Også kommer den nesten aldri nå, mot ofte før..
Han har også knekt henne mot en tørrhoste hun har hatt lenge.. "Har du vondt her ? " sa han, "ja" svarte mamma, også knakk han litt der og litt her.. Den kvelden hosta hun kun en gang...

Det er så mye i kroppen som henger sammen, så de kan knekke et helt anna sted enn der du tror du har vondt, og det er utrolig hva det hjelper..

Så jeg vil anbefale deg å prøve kiropraktor.. Første gangen er det litt dyrere, men jammen er det verdt det!!

Hei! Jeg har kjempesterk migrene, men har vært så heldig at etter jeg ble gravid har migrenen blitt borte!!! [:D] Har brukt imigran nesespray, og fikk også beskjed av legen om å ikke bruke det under graviditeten. Håper det går bedre med deg, og at migrenen slipper litt [:)] God bedring

Back
Topp