Hei! Jeg har prøvd en stund å bli gravid. Sluttet på prevensjon for over et år siden. BF jobber mye på sjøen, så vi utnytter periodene han var hjemme. Han var hjemme dagen jeg hadde eggløsning (rundt 23 november) da prøvde vi oss både morgen og kveld. Til vår store skuffelse fikk jeg mensen 2 uker senere
jeg skulle i følge FLO appen få menstruasjon i dag. Forrige menstruasjon var fra 5-8 desember.
Kan det ha vært at jeg kan ha hatt en frsteblødning den perioden eller går det kanskje an å ha mensen første tiden som gravid?
Har disse ukene slitt ned dårlig mage, vært sliten og tett nese. Kjenner meg ekstremt håpefull og håper virkelig ikke jeg blir like skuffet denne gangen også.
Kan nevnes at BF ikke har vært hjemme siden den gangen i november. Hardt å være sjømannsfrue...
Kan det ha vært at jeg kan ha hatt en frsteblødning den perioden eller går det kanskje an å ha mensen første tiden som gravid?
Har disse ukene slitt ned dårlig mage, vært sliten og tett nese. Kjenner meg ekstremt håpefull og håper virkelig ikke jeg blir like skuffet denne gangen også.
Kan nevnes at BF ikke har vært hjemme siden den gangen i november. Hardt å være sjømannsfrue...