Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan var det forrige gang? Fikk du mer smerter under svangerskapet?Jeg har ikke leddgikt, men har fibromyalgi og mye smerter i perioder.
Jeg er selv veldig spent på hvordan det vil bli. Jeg hadde det da jeg gikk gravid for ti år siden også, men det har blitt verre med alderen så jeg ser jo for meg at det kan være litt utfordrende..
Jeg var verre under svangerskapet ja. Men det er vanskelig å svare om det var svangerskapet som gjorde det eller fordi jeg var så sliten av ekstrem hypermesis. Jeg hadde også invalidiserende bekkenløsning, men om den ble invalidiserende av svangerskapet alene eller om den fikk god hjelp av fibromyalgien er jo uvisst.Hvordan var det forrige gang? Fikk du mer smerter under svangerskapet?
Jeg kan nok få det om jeg ønsker. Tenkte egentlig bare å høre med fastlegen min. Orker ikke så mange å forholde meg tilJeg har psoriasisartritt som jeg fikk etter sist barn. Foreløpig er det kun psoriasisen som blomstrer, har det i hodet så det syns heldigvis kun ved nærme ettersynubehagelig nok da. Håper betennelsene ellers holder seg unna, har tappet knærne mange ganger. Har fått tilbud om ekstra oppfølging fra revmatologisk, men har ikke orket det enda. 8+3 i dag, får kanskje dra dit når kvalmen gir seg. Får du ekstra oppfølging?
Jeg har hatt leddgikt i nesten 10 år ( diagnosen kom litt senere) men har ikke vært gravid med leddgikt så den erfaringen mangler jeg. Har snakket med div leger ang dette og fått info, men ikke snakket med noen som har erfaring selv. Derfor jeg lurteIngen erfaring med revmatologiske sykdommer og graviditet, men ville bedt om ekstra oppfølging for det - spesielt siden du ikke har så lang erfaring med leddgikten![]()
Håper du får noen gode svarJeg har hatt leddgikt i nesten 10 år ( diagnosen kom litt senere) men har ikke vært gravid med leddgikt så den erfaringen mangler jeg. Har snakket med div leger ang dette og fått info, men ikke snakket med noen som har erfaring selv. Derfor jeg lurteekstra oppfølging får jeg sikkert hvis jeg spør