Gravid med lavt stoffskifte.

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
Er det noen andre her inne som har lavt stoffskifte?
Jeg har fjernet skjoldbruskkjertelen og må gå på Levaxin resen av livet.
Pga av det må jeg til legen 1 gang i mnd for å ta prøver. Kjenner jeg er ekstra nervøs pga så mye som spiller inn. Gleder meg ekstra mye til de 12 ukene har gått:)

Så bra du blir fulgt opp, og at du kan gå på medisiner mens du er gravid :)

Er det noen andre her inne som har lavt stoffskifte?
Jeg har fjernet skjoldbruskkjertelen og må gå på Levaxin resen av livet.
Pga av det må jeg til legen 1 gang i mnd for å ta prøver. Kjenner jeg er ekstra nervøs pga så mye som spiller inn. Gleder meg ekstra mye til de 12 ukene har gått:)

Hei,

Jeg fikk lavt stoffskifte etter førstemann og går også på Levaxin, men ikke særlig stor dose.
Regner med hyppigere oppfølging nå enn forrige gang, både på grunn av stoffskiftet, men også fordi jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning første gang.

Kjenner man blir ekstra nervøs, men fint at vi blir fulgt godt opp :)

Hei,

Jeg fikk lavt stoffskifte etter førstemann og går også på Levaxin, men ikke særlig stor dose.
Regner med hyppigere oppfølging nå enn forrige gang, både på grunn av stoffskiftet, men også fordi jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning første gang.

Kjenner man blir ekstra nervøs, men fint at vi blir fulgt godt opp :)

Ja, jeg måtte øke med en gang jeg ble gravid. Håper resten av svangerskapet går fint.
Hørtes ikke noe gøy ut me alvorlig svangerskapsforgiftning da:( men bra du blir fulgt opp nå, selv om det nok alikevell blir en ekstra bekymring.

Ja, jeg måtte øke med en gang jeg ble gravid. Håper resten av svangerskapet går fint.
Hørtes ikke noe gøy ut me alvorlig svangerskapsforgiftning da:( men bra du blir fulgt opp nå, selv om det nok alikevell blir en ekstra bekymring.

Regner med det holder å gå til lege og sjekke stoffskiftet om 14 dager. Fant jo først ut i dag at jeg er gravid. Men det er vel en større sjanse for å miste om det skulle være noe krøll med stoffskiftet tror jeg at jeg har lest.
Jaja, har ikek tenkt til å bekymre meg nevneverdig ennå. Og ble veldig godt ivaretatt vedrørende svangerskapsforgiftningen forrige gang (sjekk annenhver dag på sykehus de periodene jeg ikke lå inne).

Back
Topp