Gravid med ivf når mannen har dårlig kvalitet?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
hello der ute:) snart er vi igang, skal på samtale om 3 uker. Grugleder meg litt, håper så innmari at det går på første forsøk. Er det noen her som har blitt gravid på første forsøk når mannen har dårlig kvalitet?:) alt er som det skal hos meg, men samboern som har nedsatt kvalitet.

Ble ikke gravid på første forsøk, men ble gravid til slutt (og det er jo det viktigste)! :) nå venter vi en liten frøken om ca 4 uker.
Samme utfordring her, jeg er frisk men det var få svømmere...

Masse lykke til! :)

hello der ute:) snart er vi igang, skal på samtale om 3 uker. Grugleder meg litt, håper så innmari at det går på første forsøk. Er det noen her som har blitt gravid på første forsøk når mannen har dårlig kvalitet?:) alt er som det skal hos meg, men samboern som har nedsatt kvalitet.
Jeg ble gravid på første forsøk. Mannen hadde så dårlig kvalitet på svømmerne at vi måtte gjøre ICSI, men det trengs bare en svømmer for å befrukte egget, og etter det har ikke mannens kvalitet noe å si på om egget fester seg eller ikke. Lykke til!

Ble ikke gravid på første forsøk, men ble gravid til slutt (og det er jo det viktigste)! :) nå venter vi en liten frøken om ca 4 uker.
Samme utfordring her, jeg er frisk men det var få svømmere...

Masse lykke til! :)

Ja det går nok til slutt:) man bare vil det skal skje med engang:p taakk:D

Jeg ble gravid på første forsøk. Mannen hadde så dårlig kvalitet på svømmerne at vi måtte gjøre ICSI, men det trengs bare en svømmer for å befrukte egget, og etter det har ikke mannens kvalitet noe å si på om egget fester seg eller ikke. Lykke til!

Jeg får krysse fingrene at det går første gang:) ellers går det til slutt:D samboern hadde visst et bedre resultat enn mange andre som trengte hjelp, så blir spennende:)
Takk:D

Ble gravid på første forsøk, andre innsett - altså frys.

Mannen hadde knapt nok levende sædceller til å befrukte de 7 eggene de fikk ut, men med ICSI ble 3 av god kvalitet. Så det er mulig :-)

Vi fikk det og til på første forsøk:) mannen her med dårlige svømmere og ingenting galt med meg vi måtte ha ICSI på alle eggene. Var bare et som var bra nok og dey holdt det :DEr 17+5 idag:)

Ble gravid på første forsøk, andre innsett - altså frys.

Mannen hadde knapt nok levende sædceller til å befrukte de 7 eggene de fikk ut, men med ICSI ble 3 av god kvalitet. Så det er mulig :)

Godt å høre :D blir veødig spennende å se hvordan det går:)

Jeg har pco og mannen har nedsatt kvalitet, ble gravid på første forsk <3

Her var problemet også hans svømmere som både var få og av dårlig kvalitet. Kun et egg som kunne brukes og det ble jenta vår på første forsøk. Viste seg at jeg hadde få egg og det ble selvsagt færre innen søskenforsøket kom i gang, men på 5. og aller siste sjanse kom det en gutt ☺️ masse lykke til!!

Her var problemet også hans svømmere som både var få og av dårlig kvalitet. Kun et egg som kunne brukes og det ble jenta vår på første forsøk. Viste seg at jeg hadde få egg og det ble selvsagt færre innen søskenforsøket kom i gang, men på 5. og aller siste sjanse kom det en gutt ☺️ masse lykke til!!

Så godt å høre at det er så mange som lykkes :D tusen takk! :) håper og håper her :D

Er igang med nesespray nå, så nå er jeg fryktelig spent på om jeg er gravid om et par uker :D håper så innmari! :D

Her er også årsaken mannen! Ble gravid på første forsøk for snart to år siden og har ei fin lita jente som er 1 år om en uke❤️ Og nå er vi i gang med søskenforsøk som du sikkert har skjønt på de andre innleggene :)

Jeg ble også gravid på første forsøk!:) Mannen som er årsaken til prøverør.

Back
Topp