Gravid med hormonspiral

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei! Har noen opplevd å bli gravid med hormonspiral? satte inn spiral i slutten av juni hos gyn. Har hatt en del småblødninger, men nå har blødningene vært fraværende flere uker. Har og merket små endringer siste uken, er mye trøtt, har litt melkehvit utflod (som jeg hadde da jeg ble gravid med jenten min) og tisser oftere. Hatt mye utflod, mens murringer uten mens osv. Er livredd for å være gravid nå. Passer utrolig dårlig ;p så kan noen berolige meg litt? :p spiralen bør jo være trygg :p

Ville tatt en test jeg. Bare for sikkerhets skyld.
Men bare så det er sagt, jeg hadde småblødninger de første mnd etter jeg tok hormonspiral. Plutselig stoppet det helt, og hadde omtrent ikke en dråpe før jeg tok den ut. :)
Hormonspiral skal jo være veldig sikkert, men det SKJER jo at det kan snike seg en liten en forbi uansett. Selv om det er veldig sjeldent. :)

Kan gå opp til 6 mnd før ting stabiliserer seg.
Men jeg fikk mye gravidsymptomer etter jeg satte inn selv. Etterhvert kom det fantomspark også :p Legen måtte sende meg på innvendig ultralyd før jeg ga meg da altså :p Nå etter nr to kom det også symptomer etter lita stund, men det brydde meg ikke. Nå lærte jeg etter første omgang.

Er du usikker, tar du en test :)

Den hormonspiralen har spilt meg noen puss avogtil..har hatt den i 2,5 år nå
Har til tider fantomspark, ligamentsmerter og andre gravidsymptomer :-P

Den er 99.85 sikker eller noe sånt? så lenge den er satt inn riktig

Men bare ta en test , de skader jo ikke ;)
(hos meg var det uregelmessige blødninger de første 7 mnd før det stoppa helt opp)

Har ikke hatt blødninger siden jeg satte den inn så trenger ikke å bety noe

Har hatt spiralen i 1,5år. Har innen denne perioden tatt 5 tester pga gravidsympomer. :p

Men ja det flere som har blitt gravid med hormonspiral. Så sjangsen er jo der.

Back
Topp