Gravid med hormonspiral

Følger.

Men trur det er meget sjelden, i såfall må spiralen blitt satt inn feil eller falt ut.. H.spiralen skal jo vere like sikkert som sterilisering? :)

Jeg har sammen med fastlegen avtalt at jeg venter et halvt år lengre med å ta ut spiralen, ettersom jeg etter bryllupet skal ta den ut og ikke gå over til en alternativ prevensjonsmetode. Så han sa at det gikk nok helt fint, så lenge jeg var klar over at det jo var en risk for å bli gravid da, men det er ikke noe vi ser på som noe krise hvis det skulle skje nå, selv om det jo så klart medfører litt risiko i forhold til at spiralen må jo fjernes. Ingenting så langt. :p

Nei. Hadde den 4 år forrige runde. Denne runden bare 6 mnd til nå da. Men følelsen av gravid innimellom har jeg :)

Gravid???:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg håper ikke det;)
Men jeg er så veldig trøtt om dagen, det stikker i brystene (føles nesten som utdrivningsrefleksen av og til), humørsvingniger, oppblåst, må ha ting jeg egentlig ikke liker så godt osv:P

Men kjøpte en rfsu test i dag og den var negativ. Så da er det nok noe annet rart med meg;) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg håper ikke det;)
Men jeg er så veldig trøtt om dagen, det stikker i brystene (føles nesten som utdrivningsrefleksen av og til), humørsvingniger, oppblåst, må ha ting jeg egentlig ikke liker så godt osv:p

Men kjøpte en rfsu test i dag og den var negativ. Så da er det nok noe annet rart med meg;) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Man kan få graviditetssymptomer av h.spiralen :) Er dei som er "bivirkningene" av den. Har hatt min i 2 år og har tatt ein del tester opp igjennom :P

Man kan få graviditetssymptomer av h.spiralen :) Er dei som er "bivirkningene" av den. Har hatt min i 2 år og har tatt ein del tester opp igjennom :p

Jepp, her også. Har ingen mens, og i perioder har jeg hatt både ømme bryst, kvalme når jeg blir sulten, osv. Når man også har hatt fantomspark i fem år så tar man det jo med en klype salt, men tester regelmessig for sikkerhets skyld. :)

Ei jeg kjenner ble det å det gikk bra selv om det var fare for at hun mistet

Back
Topp