gravid med hormonspiral??

mammalykke3?

Flørter med forumet
Heisann!

Lenge siden sist jeg har kommentert noe her men har svingt innom og tittet sånn av og til. Nå har jeg ett spm jeg lurer på om dere har noe erfaring med?? Jeg har hormonspiral men plutselig begynt å kjenne en del symptomer på graviditet.... Men graviditetstesten var negativ. Jeg er i så fall over 3 mnd på vei om jeg er gravid.... Er det noen som har opplevd noe lignende?? Jeg er trøtt, huden er blitt glinsete/feit, jeg klør noe innmari på beina(gjorde det med eldstemann og), lagt på meg 5 kg sånn som jeg også har gjort de 3 første mnd med de 2 andre, irritabel, tar lett til tårene.... ja.... kjenner jeg er en smule stresset ja! hehe

ORIGINAL: tullingen

over 3 mnd alt om du e gravid?
men då burde jo testen lyst GRAVID / POSITIV ???

Ikke om hun er så langt på vei nei, da slår ikke testen ut lenger. Du bør nok ta deg en tur til legen for å sjekke.
Jeg har ingen erfaring med spiral selv, men jeg vet om flere som er blitt gravide med spiral ja.

ORIGINAL: Lillebrøster2011

over 3 mnd alt om du e gravid?
men då burde jo testen lyst GRAVID / POSITIV ???

Ikke om hun er så langt på vei nei, da slår ikke testen ut lenger. Du bør nok ta deg en tur til legen for å sjekke.
Jeg har ingen erfaring med spiral selv, men jeg vet om flere som er blitt gravide med spiral ja.

Åh?
Keffår vise den ikke positiv då? [:-]
aldri fått me meg [8D]

Har ikke testet selv, men har hørt at den ikke vil slå ut om du er får langt på vei. Er visst noe med gravidstoffet som er i kroppen som testen slår ut på. Det har en topp i begynnelsen av graviditeten, for så å synke igjen.
Men som sagt, har ikke prøvd selv, bare hørt, så det kan være det ikke stemmer.

Men jeg synes absolutt du bør ta deg en tur til legen dersom du tror du kan være gravid, noe det høres ut som du kan være ut fra det du forteller.

Det med at graviditetstesten ikke slår ut har jeg også hørt. Derfor vet jeg ikke helt om jeg kan stole på den.... tror det må bli ett legebesøk ja. hehe

ORIGINAL: gullet0305

Det med at graviditetstesten ikke slår ut har jeg også hørt. Derfor vet jeg ikke helt om jeg kan stole på den.... tror det må bli ett legebesøk ja. hehe

Ja, jeg og... Lykke til da [;)]

Back
Topp