Gravid med hjelp av bare metformin?

Nicoline90

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Hei❤️ Noen her som har klart å bli gravid med hjelp av bare metformin? Startet på de på fredag etter gyntime. Har pcos grad 2 sa han, jeg har fylt 3/3 kriterier med typiske pcos eggstokker hvor den ene er litt forstørret. Skal tilbake om 6mnd for kontroll å mer hjelp om ikke noe har skjedd innen aug. Vi har prøvd aktivt 1 år nå, men ikke brukt prevensjon etter fødsel i 15 (i håp om en overraskelse til). Livmor å slimhinne så heldigvis helt perfekte ut
 
Jeg har akkurat fått påvist det samme selv. Deg må jeg følge med på! Jeg fikk ikke metformin - men jeg fikk letrozol (2 tabl), ovitrelle sprøyte og progesteron vagitorier for å ta etter en.

Kan jeg spørre om du er normalvektig? Har du blitt gravid før? Mistet noen gang?
 
Ja, jeg ble gravid på bare metformin. Husker ikke hvor lang tid det tok etter oppstart, 2-3 mnd kanskje. Jeg mistet dessverre den spira, men det trenger ikke ha noe med metforminen å gjøre. :)

Spira som ble til sønnen vår satt med kombinasjonen metformin og dobbel dose letrozol.
 
Jeg har akkurat fått påvist det samme selv. Deg må jeg følge med på! Jeg fikk ikke metformin - men jeg fikk letrozol (2 tabl), ovitrelle sprøyte og progesteron vagitorier for å ta etter en.

Kan jeg spørre om du er normalvektig? Har du blitt gravid før? Mistet noen gang?
Har ikke fått opp at du har kommentert! Så merkelig! Er overvektige
, har et barn og er plutselig gravid nå :laughing002 :love7 Har hatt det jeg tror er 3 kjemiske på 1 og et halvt år,
 
Ja, jeg fikk det etter å ha prøvd i ca 6 mnd, begynte med det etter en SA. Rakk aldri å få mensen igjen. Lykke til:)
 
Back
Topp