gravid med frys

malla1987

Betatt av forumet
Dere som har blitt gravide med fryse forsøk, brukte dere noe medisiner utenom progesteron, lutinus eller cyclogest?
Der jeg går er det ikke vanlig med noe før innsetting, og jeg synes det er litt merkelig? Eller? :-P

Jeg lurer på det samme. Eneste jeg skal ta er lutinus etter egginnsettet ..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg startet med Progynova 2 uker før.For å få slimhinna mi tykk nok. Fortsatte med det sammen med Utrogestan til uke 10. Hvis dere setter inn i naturlig syklus, er det kanskje ikke behov for det?

-iPhone appen-

Ble gravid utenfor livmoren på frys... Har gått på progynova før innsett og uten medisiner før innsett..
Grunnen til jeg fikk progynova var at de håpet at livmorslimhinnen skulle bli tykkere..

Jeg brukte progynova og lutinus. Er 10 uker i dag med frysemirakel i magen:-)

Jeg startet med Progynova 2 uker før.For å få slimhinna mi tykk nok. Fortsatte med det sammen med Utrogestan til uke 10. Hvis dere setter inn i naturlig syklus, er det kanskje ikke behov for det?-iPhone appen-

Det er i naturlig syklus, men føler likevel det trengs litt ekstra forberedelser :p burde jeg spørre om progynova???

Det er i naturlig syklus, men føler likevel det trengs litt ekstra forberedelser :p burde jeg spørre om progynova???
Det skader ikke å spørre hvertfall :) Heller det enn å kanskje stresse/tenke på at en kanskje skulle ha spurt om det :)
Lykke til!

-iPhone appen-

Med progynova blir det jo styrt, da har du ikke eggløsning når de setter inn. Og da må du ta både det og progesteron til uke 10-12. :)

Back
Topp