jeg var hos fastlegen min igår og fikk henvisning til tidlig ul derfra. tenkte å kontakte nevr pol etter å ha vært på den for å være helt sikker liksom ;))
det forrige svangerskapet så hadde jeg kontakt med nevrologen 1-2 ggr hvert trimester. da tok jeg blodprøver forut for legetimen. I slutten av andre trimester måtte jeg øke medisindose pga økt blodvolum, dette gikk helt fint :) blodprøver en gang i mnd synes jeg hørtes litt voldsomt ut, men kommer sikkert an på hva slags medisin du bruker..!?
Jeg fikk også tidlig ul sist gang, også satte gyn pol meg opp på videre kontroller der. da ble det en ul i ca hver 4.uke, og helt på slutten av svangerskapet var jeg der annen hver uke. Da hadde jeg også en jordmor der som jeg var hos før ultralydene. Derfor lurer jeg på om jeg denne gangen skal gå hos jordmor på helsestasjonen, siden det ble så utrolig mye sist gang med fastlege, jordmor, nevrolog, gynekolog osv.. :D meeeen får bare se an behovet ;)
bestill svangerskapskontroll hos fastlegen din. Da prater dere litt, tar div blodprøver, vekt, blodtrykk, urinprøver osv...
Dette kommer til å gå så fint så!!! Du har mange som kommer til å passe på deg ;))